|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 1:14 pm
Blixtra Yannah, om man gor ett krya po dig kort? Kan man skicka det till dig so tar du med det till Räki do? Det ar klart att jag gor! Jag skriver ut det pa jobbet och plastar in det ocksa! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 1:14 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 1:16 pm
Yannah Blixtra Yannah, om man gor ett krya po dig kort? Kan man skicka det till dig so tar du med det till Räki do? Det ar klart att jag gor! Jag skriver ut det pa jobbet och plastar in det ocksa! smile Bra.. smile Do firrelirrar jag ett.. Men fragan ar om jag ska skicka det hem till er.. eller om jag ska fixa det i datorn.. Fo se, aker ni po Fredag?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 1:19 pm
Blixtra Yannah Blixtra Yannah, om man gor ett krya po dig kort? Kan man skicka det till dig so tar du med det till Räki do? Det ar klart att jag gor! Jag skriver ut det pa jobbet och plastar in det ocksa! smile Bra.. smile Do firrelirrar jag ett.. Men fragan ar om jag ska skicka det hem till er.. eller om jag ska fixa det i datorn.. Fo se, aker ni po Fredag?! Vi kommer att aka hela tiden...antingen vi eller Mattias mamma kan ta det med sig. Du kan e-posta till mig: ingela.engelbrektson@telia.com eller skicka till Provarg.3 724 66 Vasteras
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 1:22 pm
Jatte bra! Do fixar jag det smile Tack Yannah! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 1:28 pm
Blixtra Jatte bra! Do fixar jag det smile Tack Yannah! 3nodding Du ska ha tack för att du bryr dig sa mycket! heart *kram* Nu ska jag forsoka sova Mattias mamma tackar igen for all omtanke!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 1:29 pm
Yannah Du ska ha tack för att du bryr dig sa mycket! heart *kram* Nu ska jag forsoka sova Mattias mamma tackar igen for all omtanke!Du får sova så jättegott.. *krama om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 1:32 pm
Yannah Blixtra Jatte bra! Do fixar jag det smile Tack Yannah! 3nodding Du ska ha tack för att du bryr dig sa mycket! heart *kram* Nu ska jag forsoka sova Mattias mamma tackar igen for all omtanke!God Natt smile heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:53 pm
Vad hemskt! se bara vad sverige håller på att bli....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:59 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:18 pm
Så lättad över att han har vaknat. Men fortfarande chockad och orolig.
Det var skönt med alla vänners och släktingars stöd i måndags och tisdags. *kramar alla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:59 am
Ja det känns lite fånigt att man inte inser hur mycket grabbarna betyder för en förrän nåt sånt här händer. sad
Jag blev överlycklig när jag läste i tidningen att det första Räki frågade när han vaknade var hur mycket klockan var och hur Marcus mådde. Vilken kille! biggrin Och sen att de plockat bort respiratorn och att han kommer att återställas helt var ett riktigt lyckopiller. biggrin heart Slutligen måste man ju kommentera att polisen suttit hela tolv ( eek ) personer på det här fallet! Det är sånt som får en att tycka om farbror polisen. 3nodding
Hoppas bara att Räki tar och kryar på sig så vi kan dra ner på Chantals och köpa chokladmunkar. Jag kanske låter blödig men jag saknar verkligen Räki, det känns tomt att inte ha träffat honom på snart en vecka. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|