|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 11:47 am
ik heb gaya eigenlijk nooit iets zien typen en posten als ik er was sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 12:06 pm
ze heeft wel eens wat gepost in de Guild smile
But she comes when you sleep! MUAHAHAHAHAA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 12:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:56 pm
•♥• Valt me mee dat ze er nog niet is... tegen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 1:58 am
is het een hint? XD Volgens mij heb ik meerdere mods toestemming gegeven XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:52 pm
ik wil graag doneren maar ik ben aan het questen voor een kiki kitty maar ik heb alleen 3108g,dus het gaat nu ECHT niet!!maar binnen en jaar 5...grapje!maar het gaat wel echt lang duren!!en ik wil ook een elegant veil!!het liefts eigenlijk een paar keer...maar ja,zo gaat het leven(op gaia)!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 10:52 am
Ach joh, volgende keer beter!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 2:30 pm
•♥• En ik denk dat we nu meer behoefte hebben aan leuke westrijdjes.. ik bedoel wat heb je aan donaties als je niks hebt om ze in weg te geven.
Dus als iemand een leuk idee heb of suggesties spill it out! ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 3:07 am
Darlaa •♥• En ik denk dat we nu meer behoefte hebben aan leuke westrijdjes.. ik bedoel wat heb je aan donaties als je niks hebt om ze in weg te geven.
Dus als iemand een leuk idee heb of suggesties spill it out! ^_^ •♥• gezien de vakantie lijkt het me handig zoiets NA de vakantie te doen ^_^ En misschien dan zoiets als het maken van een stripje door middel van het gebruik van avatars? Iedereen moet MS Paint hebben, dus dat lijkt me haalbaar....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 2:09 pm
kittyocean Darlaa •♥• En ik denk dat we nu meer behoefte hebben aan leuke westrijdjes.. ik bedoel wat heb je aan donaties als je niks hebt om ze in weg te geven.
Dus als iemand een leuk idee heb of suggesties spill it out! ^_^ •♥• gezien de vakantie lijkt het me handig zoiets NA de vakantie te doen ^_^ En misschien dan zoiets als het maken van een stripje door middel van het gebruik van avatars? Iedereen moet MS Paint hebben, dus dat lijkt me haalbaar.... het kan mooier met photoshop ninja xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 7:10 am
maar niet iedereen heeft photoshop. En iedereen heeft gewoon MS Paint (tenzij je geen windows hebt, denk ik :S)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 9:57 pm
kittyocean maar niet iedereen heeft photoshop. En iedereen heeft gewoon MS Paint (tenzij je geen windows hebt, denk ik :S) meestal heb je wel ms paint op een heel oude vorm van windows of was het dos ik weet niet heb je wel oook een programma waar je .bmp files mee maken en van de mac weet ik het niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 3:29 am
Mensen!
De Guild kas begint weer te slinken!
En dan heb ik het over de prijzenpot! Heb je unwanted items van de Daily Change! Denk aan Gaya_von_Dutch als donatie voor de Guild! We kunnen ALLES als prijs gebruiken!! (Seriously!)
Dus denk aan de Guild ^_^
En vind je dat Gaya ook een huisje moet hebben? Doneer dan ook housing items ^_^ Dan als er weer plek in towns is, kunnen we dat als Guild House gebruiken (of TIJDELIJK als guild house, tot het uit is). Een Housing Update mag ook, maar hoeft uiteraard niet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:20 am
•♥• Eh, maar waar hebben we dan ooit gold aan uitgegeven? o.O laatste was de pillowfight (toen Zakou checkte was ie nog bomvol) en nu het eent van Eastvane dan. (geen vingertjes gewoon nieuwsgierig XD ) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 12:24 pm
12k, maar je moet nu al gaan leuren om donaties te krijgen XD Want zo vaak komt dat niet XD Daar moet je ruim van te voren mee beginnen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |