|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 11:32 am
rule of the devil ik ben anna ik ben 11 jaar. woon in bedum(groningen) ik ga na de vakantie naar groep 8 (ik zit nog op de basis school crying crying ) ik speel gitaar. ik zat op hocky en ga op baskidbal. mijn favo zangeres is avril lavigne. welkom bij de guild mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 1:27 pm
hey ^^ ik ben melissa ben 16 en ik kom van kortrijk 3nodding ( be) ik hou van anime, manga ,cosplayen, gamen, tekenen , zwemmen ,... exclaim mijn favo anime is : NARUTO ( Inuzuka Kiba en Itachi zijn mijn favotjes wink heart ) mijn favo manga : Alice 19th whee ik heb 1 zus en we zijn een tweeling 3nodding ik haat : champinons,spruiten,trage mensen , zagen,sommige mensen, SCHOOL exclaim exclaim exclaim ik heb 3 huisdieren : 1 hond biene en 2 konijntjes nana en lucy zo dat is ik rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 10:39 am
saiyen_bra hey ^^ ik ben melissa ben 16 en ik kom van kortrijk 3nodding ( be) ik hou van anime, manga ,cosplayen, gamen, tekenen , zwemmen ,... exclaim mijn favo anime is : NARUTO ( Inuzuka Kiba en Itachi zijn mijn favotjes wink heart ) mijn favo manga : Alice 19th whee ik heb 1 zus en we zijn een tweeling 3nodding ik haat : champinons,spruiten,trage mensen , zagen,sommige mensen, SCHOOL exclaim exclaim exclaim ik heb 3 huisdieren : 1 hond biene en 2 konijntjes nana en lucy zo dat is ik rofl welkom bij de club en wat je anime voorkeur betreft, ben ik het helemaal met je eens blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 6:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 10:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 10:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 12:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 10:57 am
Nouja hier komtiedan... Ik ben dus Kenn, 14 jaar, woon eigelijk in Haarlem, maar ben ook vaak bij m'n vader in Amsterdam. Ik ben programmeur en als hobby speel ik soms wat met Photoshop. Ook ben ik verslaafd aan MMORPG's, en gaia blijft m'n favoriet! rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:13 pm
DarkKenn Nouja hier komtiedan... Ik ben dus Kenn, 14 jaar, woon eigelijk in Haarlem, maar ben ook vaak bij m'n vader in Amsterdam. Ik ben programmeur en als hobby speel ik soms wat met Photoshop. Ook ben ik verslaafd aan MMORPG's, en gaia blijft m'n favoriet! rofl jeee! welkommmmm in de guild, have fun.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:41 pm
Hey allemaal! Ik heet hier Catlovertje, maar in 't echt heet ik Samantha. Ik kwam eigenlijk op dezen site en guild door een goede vriendin van mij, .~Horsie~Anne~.
Ik zit nu in de 2e klas Havo, en ben bijna 14 jaar oud. Ik ben net nieuw op deze site, dus als jullie tips hebben, heel graag!
Doei doei!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:50 pm
Welkom, samantha! Nou, mijn beste tip is blijf veel posten, zeker in deze guild! En het belangerijkste: Vermaak jezelf blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 1:07 pm
DarkKenn Welkom, samantha! Nou, mijn beste tip is blijf veel posten, zeker in deze guild!... ... maar post ook niet te veel want dan heb je kans dat je irritant wordt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 1:16 pm
Darlaa DarkKenn Welkom, samantha! Nou, mijn beste tip is blijf veel posten, zeker in deze guild!... ... maar post ook niet te veel want dan heb je kans dat je irritant wordt xd eek Wanneer post je dan teveel? eek POST IK NIET TEVEEL DAN!! eek eek BEN IK NIET IRRITANT eek eek ( ik schrijf: stare als jij zegt: nu ben je irritant ) xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 1:20 pm
Jenske Darlaa DarkKenn Welkom, samantha! Nou, mijn beste tip is blijf veel posten, zeker in deze guild!... ... maar post ook niet te veel want dan heb je kans dat je irritant wordt xd eek Wanneer post je dan teveel? eek POST IK NIET TEVEEL DAN!! eek eek BEN IK NIET IRRITANT eek eek ( ik schrijf: stare als jij zegt: nu ben je irritant ) xp Nee hoor, je bent een goeie steun voor de guild! Maar deze post is wel ietjes minder.... ach ik hou al op xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|