|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 6:20 am
Rastaman: Organiserat kaos,eh? ninja domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 6:31 am
Valgarv Rastaman: Organiserat kaos,eh? ninja domokun Som fan ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 6:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 6:39 am
Sushi Alexii rastaman Sushi Alexii rastaman Sushi Alexii rastaman Sushi Alexii rastaman Sushi: Jao, det � sovjet's flagga. Varför har du den? o.o F�r jag �r Bolsjevik o.o Och det betyder? o.o Att jag �r Kommunist o.o S�jer mej fortfarande inget... o.o Hammaren och Sk�ran (det gula p� flaggan) �r symbolen f�r Kommunism, liksom stj�rnan. Jag �r dessutom Bolsjevik (de som Lenin tillh�rde under Oktoberrevolutionen 1917 och tog makten fr�n Tsaren och bildade Sovjetunionen), d�rf�r sympatiserar jag med det Leninistiska Sovjet och till viss det det Stalinistiska. Slutsats: Jag har en Sovjetflagga eftersom det �r en symbol f�r kommunism och Sovjetunionen. Jo, det vet jag, heh, men jag vet inte riktigt vad kommunister, eller n�t annat parti heller f�r den delen, st�r f�r bara... MEn du beh�ver inte f�rklara, kan fr�ga pappa sedan. ^^ Han borde kunna.l Gör det ^^ Jag är ändå för lat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 6:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 6:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:04 am
Sushi Alexii Aranea Alla verkar ha s� st�kigt rum, bara jag som har n�gorlunda ordning i mitt? ._. Nej, jag har fint, tycker jag. ^^ Inte en enda sak p� golvet. biggrin Utom m�blerna d�. ^^ Haha, igår blev jag glad för att jag kom på att man kan ha mobilen under sängen när den laddas, bara att dra i sladden när man vill ta fram den = någon kvadratdecimeter att lägga en annan pryl på. biggrin
xd
Men jag har inte datorn i mitt rum...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:07 am
Aranea Alla verkar ha s� st�kigt rum, bara jag som har n�gorlunda ordning i mitt? ._. Rastas rum var ju städat... tycker jag iallafall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:20 am
Aranea Jag har min laptop i mitt rum, det borde r䣫a domokun Wei, bilder! S䮧  Ovanligt st? soffa (Med min knight of Ni heart )  B?r! heart  Stereo, h?lare, diverse saker.  Vill ha din Backdroop! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|