|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:25 pm
kittyocean De Art Topic is nu eindelijk wat levendiger dan eerst Die tekeningen van Cassie (spel ik dat goed) zijn erg mooi! En bedankt voor de compli! haar vollenaam is cassandra maar ik noemde haar cassi omdat ze zo hete in en spel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:26 pm
yeay doet het weer  nog 1 van cassi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:29 pm
Darlaa Sannieh ik wil er meer plaatsten maar imicheshock wil nie meer:S oh krijg je zo'n rooie teks dat zegt dat je de file moet opzoeken terwijl je dat gedaan hebt? wilde me nie meer inloggen maar heb in me mail de activatie link maar voor de 2de keer gebruikt dit schijnt te werken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 10:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 3:59 am
Voor de honderste bump in mijn art shop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 4:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 8:33 am
Hier heb ik een paar tekeningen ^^, het zijn een paar characters uit mn fanfic, ze zien er allemaal erg saai uit, maarja, ik moet toch iets doen om de verveling tegen te gaan ^^, ohjah, ik kan geen achtegronden maken, daarom heb ik bij geen enkel tekening een achtergrond gemaakt =D, ik zoek mensen die achtergronden kunnen maken met paint *dat zou t beste bij mn tekeningen passen* heb alleen nog niemand gevraagt, misschien kan ik dat hier het beste doen. Dus mijn vraag is:
Wie kan er achtergronden op paint maken voor m'n tekeningen =D?
M'n tekeningen die ik op paint heb gemaakt:

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 8:56 am
hmm, je username doet me ergens aan denken.... hehe ninja maar waarom moeten je achtergronden in paint gemaakt worden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 10:10 am
ik heb een achtergrond gemaakt, niet echt super gelukt, msja sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 10:14 am
Oranjekorfbalpizza! ik heb een achtergrond gemaakt, niet echt super gelukt, msja sweatdrop  Ik dacht dat achtergronden in paint veel beter zouden passen bij de tekeningen, maaaaar...
DIT IS MOOOOOOOOOOOI danke danke danke danke danke >w
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 10:19 am
Miyuki Norwood Oranjekorfbalpizza! ik heb een achtergrond gemaakt, niet echt super gelukt, msja sweatdrop  Ik dacht dat achtergronden in paint veel beter zouden passen bij de tekeningen, maaaaar...
DIT IS MOOOOOOOOOOOI danke danke danke danke danke >w graag gedaan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 10:28 am
Oranjekorfbalpizza! Miyuki Norwood Oranjekorfbalpizza! ik heb een achtergrond gemaakt, niet echt super gelukt, msja sweatdrop  Ik dacht dat achtergronden in paint veel beter zouden passen bij de tekeningen, maaaaar...
DIT IS MOOOOOOOOOOOI danke danke danke danke danke >w graag gedaan sweatdrop fweeeeeee~~ ^^ kben egt superblij met de achtergrond, je hebt het echt heel mooi gedaan ^^ nogmaals danke danke danke 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 10:47 am
ik geloof niet dat ik ze al eens heb gepost, maar ja ben er zo trots op dat ik hem nog eens post blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 10:51 am
Zakou Nenharma ik geloof niet dat ik ze al eens heb gepost, maar ja ben er zo trots op dat ik hem nog eens post blaugh  is harstikken mooi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 11:45 am
Nu ik hier al die mooie art zie durf ik m'n eigen art niet meer te posten...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|