|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:41 pm
ik vind een manier om binnen te komen ninja ik laat mijn schat nooit alleen... ik bescherm haar tegen slechte spoken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:43 pm
Ik vind het wel grappig om te zien dat Dahs ervan uitgaat dat hij degene is die ik zal gaan bannen als ik moest kiezen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:44 pm
Ik hoorde dat meer mensen moeten gaan oppassen voor spoken en dat ze niet worden bezeten/worden gebruikt als schuilplaats.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:49 pm
... zo bedoel ik het helemaal niet... ik bedoel dat ALS ik gebanned wordt ik dat doe...
als mijn schat wordt gebanned... dan deelt zij waarsch met haar zus =3
en als je moest kiezen... dan kies je waarsch voor mij... anders heb je 2 boze personen op je dak (mij en haar zus =P )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:51 pm
oh ow ik moe dus bescherm kleding gaan kopen.... ik moet iets kopen... eek neeeeeeeeeeeeey (mijn 'hard' verdiende gaia gold!!!!!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:56 pm
Calahara oh ow ik moe dus bescherm kleding gaan kopen.... ik moet iets kopen... eek neeeeeeeeeeeeey (mijn 'hard' verdiende gaia gold!!!!!!) schat, als je lief bent... kan je wat geld van mij lenen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:00 pm
Dashinator Calahara oh ow ik moe dus bescherm kleding gaan kopen.... ik moet iets kopen... eek neeeeeeeeeeeeey (mijn 'hard' verdiende gaia gold!!!!!!) schat, als je lief bent... kan je wat geld van mij lenen wink ik heb 76k.... niet nodig dus edit: en ik kan een luit kopen met mijn tickets!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:02 pm
Calahara Dashinator Calahara oh ow ik moe dus bescherm kleding gaan kopen.... ik moet iets kopen... eek neeeeeeeeeeeeey (mijn 'hard' verdiende gaia gold!!!!!!) schat, als je lief bent... kan je wat geld van mij lenen wink ik heb 76k.... niet nodig dus edit: en ik kan een luit kopen met mijn tickets!! ik heb meer =P 2X zoveel -houdt je vast- maar voor mijn schat... ben ik bereid al mijn geld uit te geven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:05 pm
Dashinator Calahara Dashinator Calahara oh ow ik moe dus bescherm kleding gaan kopen.... ik moet iets kopen... eek neeeeeeeeeeeeey (mijn 'hard' verdiende gaia gold!!!!!!) schat, als je lief bent... kan je wat geld van mij lenen wink ik heb 76k.... niet nodig dus edit: en ik kan een luit kopen met mijn tickets!! ik heb meer =P 2X zoveel -houdt je vast- maar voor mijn schat... ben ik bereid al mijn geld uit te geven zelfs mijn tickets? (is veel 18k dacht ik) edit: bijna 20k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:08 pm
Calahara Dashinator Calahara Dashinator Calahara oh ow ik moe dus bescherm kleding gaan kopen.... ik moet iets kopen... eek neeeeeeeeeeeeey (mijn 'hard' verdiende gaia gold!!!!!!) schat, als je lief bent... kan je wat geld van mij lenen wink ik heb 76k.... niet nodig dus edit: en ik kan een luit kopen met mijn tickets!! ik heb meer =P 2X zoveel -houdt je vast- maar voor mijn schat... ben ik bereid al mijn geld uit te geven zelfs mijn tickets? (is veel 18k dacht ik) edit: bijna 20k ik heb mijn tickets laatste weggeven... maar ik had zo rond de 20K... -glomps- zal ik vampier gaan spelen? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:11 pm
ik zal het je niet verbieden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:17 pm
het spook is nog aanwezig... en ik weet niet of dat goed samen gaat, wel met Halloween.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|