|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 9:29 am
Förvisso är detta inte min dröm, men jag tycker den är hysteriskt rolig i alla fall! Inlägget kommer ifrån Kejsartemplet, en community för de som var med på lajvet med samma namn. Fästet = Dimbros Fäste, staden lajvet utspelade sig i.
Elva Bergfast / Anneli Glimmerdahl - Garnisonen (Mån kl 12:46) Inatt drömde jag att jag var tillbaka i Fästet. Jag hade kommit på en jättebra intrig med en högalv som alla skulle tycka var helballt, men sen ropade arr ut från Handelshuset att högalverna skulle vara stora som femvåningshus. Min intrig med högalven gick därmed inte att genomföra eftersom den skulle ta plats inne i ett av husen. Jag har ingen som helst aning om hur de lyckades men sen var högalverna stora som jättar och klampade omkring i staden utan att folk brydde sig nämnvärt, för det var ju helt normalt.
(Sen förvandlades dom till enorma älgar istället och vi åkte skidor uppe på ett berg, men så plötsligt trillade alla ner från berget, så jag sydde fast mig i en älg i fallet eftersom jätteälgar inte tar skada av att trilla från väldigt höga höjder. Jag klarade mig således oskadd från fallet eftersom jag satt fast på en älg.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 10:20 am
Um. Jag typ svävde i luften vid en hög bro. (Henriksdalsbron, fast den såg annorlunda ut.) Och jag hade leopardmönstrade creepers på mej.. Och jag skulle hoppa från luften ner på bron eller nått, iaf råkade jag sparka av en av skorna rakt ner i vattnet. DX Nästa sak jag kommer ihåg är att jag va på nån resturang eller nått sånt och jag var inne vid toaletterna. Där var det nån kille som jag tydligen skulle byta filer med på slsk. o_e; En av jewelry singlarna mot Marilyn*DustSchool albumet. Yay. Och sen försvann han bara.. Err. Denna dröm bevisar vilket extremt intressant liv jag har. D:''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 1:47 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 1:59 pm
Wunju Förvisso är detta inte min dröm, men jag tycker den är hysteriskt rolig i alla fall! Inlägget kommer ifrån Kejsartemplet, en community för de som var med på lajvet med samma namn. Fästet = Dimbros Fäste, staden lajvet utspelade sig i. Elva Bergfast / Anneli Glimmerdahl - Garnisonen (Mån kl 12:46) Inatt drömde jag att jag var tillbaka i Fästet. Jag hade kommit på en jättebra intrig med en högalv som alla skulle tycka var helballt, men sen ropade arr ut från Handelshuset att högalverna skulle vara stora som femvåningshus. Min intrig med högalven gick därmed inte att genomföra eftersom den skulle ta plats inne i ett av husen. Jag har ingen som helst aning om hur de lyckades men sen var högalverna stora som jättar och klampade omkring i staden utan att folk brydde sig nämnvärt, för det var ju helt normalt. (Sen förvandlades dom till enorma älgar istället och vi åkte skidor uppe på ett berg, men så plötsligt trillade alla ner från berget, så jag sydde fast mig i en älg i fallet eftersom jätteälgar inte tar skada av att trilla från väldigt höga höjder. Jag klarade mig således oskadd från fallet eftersom jag satt fast på en älg.) xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 10:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 9:36 am
De var jättehäftiga transor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 1:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 4:00 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 4:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 10:55 pm
Jag drömde att jag körde över småpojkar med cykel. GORE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 12:07 am
svAMPo Jag drömde att jag körde över småpojkar med cykel. GORE! Why can't I have dreams like that? -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 1:26 am