|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 2:37 am
kittyocean Shaelena Ahoy hoy, het is Greyarch hier. Heb men naam verandert. Ga het mss nog is veranderen om van die g1 af te komen, maar ik was die oude naam zo beu xD Gelukkig staat het ook in je signature XD Ik dacht al: New member? Wat is G1? =P g1 is de naam die de members hebben van die website daar waar ik het al is heb over gehad. Men naam is Puddle Jumper overal dus als die naam al bezet is, gebruik ik g1 Puddle Jumper, zoals op twitter. Maar hier vond ik het niet passen met die avatar enzo. Ik vond dat geen goede naam voor de avatar xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 12:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 19, 2009 3:39 am
Door die verklaring ging een heeele wereld voor ons open!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 19, 2009 6:38 am
Net zoiets als de tien geboden, nietwaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 19, 2009 10:44 am
daar kan je het wel mee vergelijken ja xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 11:34 am
hay ik ben Eliza (echte naam: Daphne) 16 jaar (bijna 17 blaugh ) ik woon in Amersfoort (voor de genen die het niet kennen het licht in de provinsie Utrecht) sweatdrop ik leef nou al een tijdje op gaia (heb een kleine verslafing er aan razz )
um dat was het zo'n beetje XD
gr. Eliza
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 11:36 am
Ge zijt gegroet, vrouwe Eliza/Daphne (welke naam moet ik gebruiken?) hoe is uwe dageraad geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 11:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 11:53 am
Welkom!!
En weer een amersfoorter smile niet dat ik er woon, maar goed... was laatst een zoektocht naar amersfoorters in de guild XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 12:18 pm
Heey allemaal, ik ben nouja niet nieuw hier. Maar wel op het forum. Was al wel tijdje geregistreert, maar ben nooit echt op het forum gegaan. Kben meer hier te vinden: http://www.gaiaonline.com/forum/gaia-international/anyone-from-the-netherlands/t.45421935_16681/#16694
(Oook nederlnads topic)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 12:25 pm
Scaryloui Heey allemaal, ik ben nouja niet nieuw hier. Maar wel op het forum. Was al wel tijdje geregistreert, maar ben nooit echt op het forum gegaan. Kben meer hier te vinden: http://www.gaiaonline.com/forum/gaia-international/anyone-from-the-netherlands/t.45421935_16681/#16694 (Oook nederlnads topic) Daar ga ik vast wel eens kijken =D Welkom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 12:27 pm
Dankje smile Hoe gaat het met iedereen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 12:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 2:30 pm
heey biggrin ik ben niet nieuw maar kben lange tijd off geweest smile dus ik stel me ff opnieuw voor smile ik ben 2Cute4Cola ik ben een vies oud mannetje van 65 jaar, val op meisjes tussen de 15/17 en ben nog heel energiek smile wil je me echt leren kennen zul je ff een bericht of comment naar me moeten sturen wink ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 1:07 am
Wauw, zie je er jong uit met je avi XP
Ik neem aan dat het voor de gein is, btw XP? Ik snap het wel, maar als iemand zo out of the blue dit ziet kan het behoorlijke problemen veroorzaken XD
(Iemand die ik ken werd bijna van ***** beschuldigd omdat een kind tegen hem zei: "Je houdt van kinderen hè?" -- terwijl het een kerel is die een engel op aarde is! (okay, zo perfect is hij nou ook weer niet... maar ieder geval geen *****!))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |