|
|
|
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 12:26 pm
voor wie mij niet kenne hoi ik ben sanni ik ben een jongen ik ben weer opnieuw begonnen met gaia ik ben gehacked omdat er iets was met diefstal en ik iemand verraden had razz naja ik ben dr weer ik ben de grondlegger samen met norwood van deze guild ik heb zelfs de helft betaalt van het geld razz
maar jah is er iemand die wil doneren want ik wil mijn pinguin slipeprs terug razz
naja ik ben terug
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 4:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 11:46 am
Welkom terug! Jammer dat je gehacked was; hoop dat het niet nog eens gebeurd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 11:32 am
Laat me mezelf eventjes voolstellen <3 Mijn naam is Dymphna Ik woon in Emmen (Drenten) Ik teken en zing graag Ben een addic aan panda's Mijn favo kleuren zijn wit en zwart En als laatste ik hou van metal muziek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 11:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 04, 2009 2:12 am
Hey!! biggrin
Mijn naam is Maaike! Ik kom uit friesland en studeer ^^ Mijn hobby's zijn tekenen en andere creatieve dingen, tv kijken, achter mn computertje zitten en lekker naar de sauna gaan.. Verder vind ik het heerlijk om te reizen, maar daar heb ik niet altijd het geld voor razz Qua muziek vind ik bijna alles wel mooi, momenteel luister ik veel naar Lily Allen, Queen en nog wat zomerse muziek smile
Ik ben al jaren af en aan actief op gaia, maar heb het nu sinds een paar weken weer actief opgepakt whee
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 04, 2009 2:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 04, 2009 4:37 am
Welkom beiden en wat een gave avi's!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 04, 2009 2:06 pm
Ik ben Jeffrey maar je mag me ook Jeff noeme Ik woon in Amsterdam. Ik ben 15 jaar oud Mijn hobbys zijn buite chille met mn vrienden,gamen,tv kijke,uitgaan en slaapen na het uitgaan Ik ga in Hoofddorp naar school (ligt vlak bij Schiphol) vmbo gonk werk:kranten wijk.. ik heb 2 honden,2 papegaaien en een konijn ik hou van Rap en HipHop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 2:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 9:02 am
Welkomheid =D En handig, iemand in de buurt van Amsterdam wink Kan ik bestellingen voor The American Book Center doorgeven... heb je VAST wel voor mij over wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 5:25 am
Naam: Sander(Urabushi) Leeftijd: NVT Woonplats: Zaanstad hobbies: Veel OA sport koken Websites maken werk: webmaster/developer Muziek: Metal Rock Raggae Klasiek en haat andre hazes en de rest van die zooi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 5:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 11:49 am
Nouja, ik ben dus Keyla. Ik ben 16 jaar, nieuw op deze guild en nieuw op Gaia. Ik kom uit Noord-brabant (Hoooraay). Mijn hobby's zijn paardrijden, tekenen en fotograferen. Ik luister vele soorten metal en rock. Hierbij ga ik ook vaak naar metal en rock festivals en concerten.
Ik ga binnekort ook mijn vervolgopleiding doen, wat ik erg spannend vind. Ik heb gekozen voor Game design smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 10, 2009 8:21 am
 Hellooo~! >w< Mijn naam is Roos, zit al sinds 2005 op Gaia :3... Alleen met duizend verschillende avi's Õ.Õ;. Ben 16 jaar, klaar met middelbare school en ga binnenkort (toevallig õ.Õ) ook aan mijn game opleiding beginnen ^-^.
Mijn interesses zijn tekenen, inline skaten (suck at it, but I still love it! XD), muziek, gamen, anime en sci-fi movies! >w<
Cosplay conventions lijken me hastikke vet om is een keer heen te gaan õ.õ, helaas delen de vriendinnen die ik heb niet mijn interesse in anime >_<. Ik hoop dat ik in deze guild veel nieuwe vrienden kan maken! ^0^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|