|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 15, 2009 8:33 am
kittyocean Welkom aLyvee =D En woooo, een Japankenner! Die hebben we al een tijd niet meer gehad =D @iiLittle-Demon; ik heb het over de manier dat jij je aquarium hebt versierd. Het is zo regelmatig en in piramide vorm. Had dat een doel? Oww bedoel je mn aquarium xD Nee,, ik heb geen doel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 15, 2009 10:19 am
Bedankt voor de Booty Grab XD Okay, jij kon er niets aan doen enzo, maar goed, ik ben heppie =D En blijft een leuk aquarium!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 5:35 am
kittyocean Bedankt voor de Booty Grab XD Okay, jij kon er niets aan doen enzo, maar goed, ik ben heppie =D En blijft een leuk aquarium! Dank je !! x]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 7:06 am
Hoi, ik ben Angela Evrard. Ik woon in Belgie, provintie Antwerpen, dorp Heist-op-den-Berg. Ik ben bijna 18 jaar oud (op 4 augustus) ^^. Mijn hobby's zijn: - Gitaar spelen - Zingen - AMC - piano - bugel - al 12 jaar tekenacademie - Digitaal atelier - toneel en binnekort ook nog AMT
Ik heb 2 katten en 1 hond, mijn favo boeken zijn vooral fantasy, horror en manga's. Mijn favo tv series zijn vooral fantasy series, horror series, acrie series, en anime's. Mijn favo films zitten ook zo wat in dat genre (aangezien ik momenteel 220 films in mijn verzameling heb zitten). Maar de gene die ik het liefste zie zijn: Sweeney Todd en Jurassic Park en The Mummy en... Mijn favo actrise is Helena Bonham Carter. Mijn favo band(s) zijn: Nightwish (zie ik binnenkort voor de 3de keer live ^^), Within Temptation, Epica, Indica, Guns n' Roses, Apocalyptica,... Favo regisseur: Tim Burton, en als je meer wil weten, vraag het dan maar smile ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 9:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 12:24 pm
Welkom! =) en ik moet zeggen dat je een goede muzieksmaak hebt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 27, 2009 2:56 am
Wauw; uitgebreid en al 12 jaar teken acedemie? Sinds je 6 was? Ik wist niet dat je vanaf zo jong al naar de acedemie kon! Wauw! Dan moet je heel goed zijn =D Laat anders wat zien in de Art Scene; in de Art topic =D Ben nieuwsgierig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 28, 2009 1:05 pm
'allo. Ik ben Sander en ik woon in Zuid-Holland. Ik hou van zeilen, schermen, lezen en ergens lui liggen met muziek d'r bij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 28, 2009 1:13 pm
Ooooh, dat lui zijn kan ik me prima in vinden! En schermen; cool, dat hadden we volgens mij nog niet in de Guild. Ach, hebben we ten minste één ridder om alle damsels in distress te beschermen, of niet wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 28, 2009 1:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 11:45 am
(een beetje laat, maar toch: ) welkom! Nog een zuid-hollander erbij =), er zijn er volgens mij al best veel in deze guild razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 12:57 pm
ohai. ik woon nu in ...belgie, en dat is niet leuk. maar ik ga nog steeds in maastricht naar school. ik studeer japans en ga deze zomer naar kyoto voor een intensive summer course en host family. daarna nog 2 weken shoppen in tokyo.
baibai.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 04, 2009 11:03 am
Wow, internationaal =D En neem cadeautjes voor ons mee wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 05, 2009 5:23 am
uuhm... hoi biggrin
ik ben Arischa.... ben 14 jaar... (ja ik ben "heel erg" jong... ) ik woon in Nederland xD uuhm... ik zit op het gymnasium in het 3e jaar... (nog, na de zomervakantie zit ik in de 4e) mijn hobbies zijn: Gitaar spelen (ik doe het pas 1,5 jaar, stelt niets voor), Piano spelen (jaa ik vind het geweldig om te doen maar doe het pas sinds een paar maanden), zingen, muziek luisteren, tekenen, huisjes ontwerpen op de sims (zo'n spel dat het "echte" leven simuleert... tenminste, dat is het idee erachter. ik bouw alleen de huizen en richt ze in), op gaia zitten, HEEL VEEL LEZEN, dingen leren (en dan niet uit boeken!), dingetjes maken (zoals een vaas, iets uit hout etc), taarten bakken biggrin , films kijken, engels praten (JA, dat is een hobby xd), gedichten schrijven, "liedjes" schrijven en gelijk spelen op de gitaar, filosoferen (jaa, voor een 14-jarige best knap, toch?), en nog veel meer... kortom, ik heb te veel hobbies en nóg verveel ik me soms bijna letterlijk dood... xd
verder ben ik dol op eten, vooral tomatensoep, kleine hapjes (het liefst iets met cracker), pizza (tonijn, salami of margeritha), en zoete dingen. ik heb een hekel aan: rommel (met uitzondering van die in mijn kamer, daar kan ik wel mee leven), mensen zonder enkel gevoel voor humor(hoewel sommigen mee meelijwekkend zijn dan), mensen die té extreem ergens in zijn, fouten maken, school (een verschrikking, de lessen. de pauzes horen dan weer bij het ik-ben-dol-op onderdeel), verveling en valse muziek (zoals mijn stem biggrin )
ik hoop dat ik niet direct vijanden heb gemaakt met mijn ik-heb-een-hekel-aan onderdeeltje...
misschien is mijn muzieksmaak ook nog belangrijk, dus hier een opsomming van mijn favoriete bands/artiesten: Metallica, Evanescense, the Offspring, Jason Mraz, Michael bublé, alison morissette, Michael Jackson, MARCO BORSATO (natuurlijk biggrin ), guus meeuwis, Celine Dion, Celtic Woman, Blof, Di-rect, Elton John, Eric Clapton, heel veel muziek van Disney biggrin , Gipsy kings etc. heel veel eigenlijk, en ook bijna alle genres...
naja, hopelijk heb ik julie genoeg geïnformeerd over mij. -xxx- Arischa -xxx- p.s.: als je meer wilt weten over mij, vraag het dan (het liefst via pm's) of kijk op mijn profiel...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|