|
|
|
|
Posted: Tue Jun 02, 2009 5:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 11, 2009 11:31 am
Hoii,, ik ben Anna. ik ben 15 jaar oud ^^ ik woon in den haag. ik ben lid geworden omdat ik nieuwe vrienden wil maken die ook nederlands spreken. =]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 11, 2009 12:56 pm
Dat gaat vast wel lukken =D Welkom! En wat een leuk aquarium XD Bepaald doel gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 11, 2009 1:01 pm
welkom! =) ben nog niet zo lang geleden met de rr even naar den Haag geweest om te winkelen en om op m'n vaders kantoor wat van die heerlijke chocolademelk te drinken xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 11, 2009 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 12, 2009 8:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 12, 2009 9:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 12, 2009 11:31 am
DANK JULLIE ALLEMAAL !! x]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 12, 2009 11:32 am
kittyocean Dat gaat vast wel lukken =D Welkom! En wat een leuk aquarium XD Bepaald doel gehad? Dank je x] wat bedoel je met doel ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 13, 2009 3:36 am
iiLittle-Demon kittyocean Dat gaat vast wel lukken =D Welkom! En wat een leuk aquarium XD Bepaald doel gehad? Dank je x] wat bedoel je met doel ?? Nou ja, dat dak/ pijl/ piramide gevormd uit earth-stickers-dinges...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 13, 2009 6:17 am
kittyocean iiLittle-Demon kittyocean Dat gaat vast wel lukken =D Welkom! En wat een leuk aquarium XD Bepaald doel gehad? Dank je x] wat bedoel je met doel ?? Nou ja, dat dak/ pijl/ piramide gevormd uit earth-stickers-dinges... ik snap niet helemaal wat je bedoelt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 13, 2009 11:19 pm
Konichiwa lyssa des! :3 leeftijd: 16 ( september 17 ) woonplaats: Ghent! <3 hobby's: windsurfen (alleen in de zomer), weggaan met vrienden, zingen, ik ga gitaar beginnen volgend jaar, joggen, tekenen (de laatste tijd minder... de leerkrachten kijk constant op m'n blad of ik niet aan het tekenen ben >.<), ... school + richting: sint-pieters instituut gent, ECa1 ( economie moderne talen ) werk: deze zomer in mc donalds in oostende XD ( jeej in het vet gaan werken ) uiterlijk: zwart/bruin haar ( misschien met wat rood heb het een half jaar geleden gekleurd -> wel mesjes! maar nu ik het gelijk bond uitgeslagen ) en ik ben half japans ( jup ik versta goed japans, lezen schrijven gaat niet puh .. maar praten een beetje .. volgend jaar ga ik naar de avond school ) denk dat ik zo wat alles heb vertelt wat in mij opkwam.. nog iets ^^?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 14, 2009 5:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 14, 2009 1:10 pm
Welkom aLyvee =D En woooo, een Japankenner! Die hebben we al een tijd niet meer gehad =D
@iiLittle-Demon; ik heb het over de manier dat jij je aquarium hebt versierd. Het is zo regelmatig en in piramide vorm. Had dat een doel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|