|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:48 am
Darlaa QYDrop Darlaa Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen* ((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD )) (( dan win je wwn prijs met de zelfde waarde als die je nu bij ge scheven kan krijgen op ja bank )) 3nodding *valt dood neer* ja zeg dat hoeft nou ook weer neit sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:49 am
QYDrop kittyocean QYDrop Darlaa Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen* ((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD )) (( dan win je wwn prijs met de zelfde waarde als die je nu bij ge scheven kan krijgen op ja bank )) 3nodding Dan heb je zoveel gold en ga je het weggeven XD Je hebt gek...maar wel een heerlijke gek *glomps* ik kan het beter weg geven ik kan het tog niet allemaal uitgeven heb nog iets van 200 mil over lol maar dat hou ik mooi denk ik Ja doe dat whee Nu: wat ga je allemaal voor je zelf kopen? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:51 am
Darlaa QYDrop kittyocean QYDrop Darlaa Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen* ((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD )) (( dan win je wwn prijs met de zelfde waarde als die je nu bij ge scheven kan krijgen op ja bank )) 3nodding Dan heb je zoveel gold en ga je het weggeven XD Je hebt gek...maar wel een heerlijke gek *glomps* ik kan het beter weg geven ik kan het tog niet allemaal uitgeven heb nog iets van 200 mil over lol maar dat hou ik mooi denk ik Ja doe dat whee Nu: wat ga je allemaal voor je zelf kopen? XD daar ben ik al mee bezig kijk maar naar m'n avi mrgreen (( zullen we dit gesprek voort zeten in de chatt ?))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:51 am
QYDrop Darlaa QYDrop Darlaa Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen* ((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD )) (( dan win je wwn prijs met de zelfde waarde als die je nu bij ge scheven kan krijgen op ja bank )) 3nodding *valt dood neer* ja zeg dat hoeft nou ook weer neit sweatdrop Ik heb nog nooit zoiets groots gehad eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:53 am
Darlaa QYDrop Darlaa QYDrop Darlaa Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen* ((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD )) (( dan win je wwn prijs met de zelfde waarde als die je nu bij ge scheven kan krijgen op ja bank )) 3nodding *valt dood neer* ja zeg dat hoeft nou ook weer neit sweatdrop Ik heb nog nooit zoiets groots gehad eek nou als je blieft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 9:45 am
JA JA mensen de wereld draait door de bank rekening van de gild stroomt over van donaties ...... euh.... waar komt dat verhaal van daan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 11:14 am
ik wist niet dat je zo veel gold kon hebben op gaia razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 1:39 pm
KisaraGirl ik wist niet dat je zo veel gold kon hebben op gaia razz ha ha wat dacht je dat je maar 100k kon hebben ? verkeerd mrgreen en daar ben ik blij van ook
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:06 am
hey hey hoe gaat het hier???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:59 am
ik heb van Gaya gehoord dat alles okay met haar is!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:41 pm
k heb ff gemist hoe je der aan komt maar k ben stik jaloers op je razz . ik kon gaya trouwens niet bij friends toevoegen sad friendlist werkte nie :S) --edit-- Gaya accept trade/friendship sad .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 3:13 am
Eastvane k heb ff gemist hoe je der aan komt maar k ben stik jaloers op je razz . ik kon gaya trouwens niet bij friends toevoegen sad friendlist werkte nie :S) --edit-- Gaya accept trade/friendship sad . wat vooren error krijg je dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 4:03 am
dat friendlist niet werkte, echter toen ik op haar klikte en bij der profiel kwam kon t wel smile . nu moet een mod t ff acepteren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 4:31 am
Eastvane dat friendlist niet werkte, echter toen ik op haar klikte en bij der profiel kwam kon t wel smile . nu moet een mod t ff acepteren. pade problem wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 11:03 am
Sorry, Zakou en ik zijn degenen die het meeste inloggen met haar XD En ik nog wel het minste. Maar als je het zegt, log ik in=D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |