|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 10:11 am
kiek Cassidy92 Naja ik ben tog wel het ergst hoor... rofl waaarin? Waarom? in stout zijn 3nodding gewoon ik ben stout ben altijd al stout geweest en zal het ook altijd zijn blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 12:02 pm
Cassidy92 kiek Cassidy92 Naja ik ben tog wel het ergst hoor... rofl waaarin? Waarom? in stout zijn 3nodding gewoon ik ben stout ben altijd al stout geweest en zal het ook altijd zijn blaugh haha ^_^' ik ben niet het stoutst... zeker niet (ben iets te gehoorzaam met een combinatie van luiheid en vergeetachtigheid..) Of ik moet ik een hele slechte/goede bui zijn wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 10:24 am
okey! Eindelijk gevonden! Mn Introductie. scream Ik ben CC1986CC >.> En voor de mensen die t interesant vinden, ik heet Carlo van der Cijs. xd Mensen noemen me CC, go figure. ben 18 jaar oud, bijna 19. But you couldve guessed. Ik zat op school. Heb 2 jaar Beveiliging gedaan en met succes afgerond. (Eigenlijk was mn 1e jaar politie jaar en ik ben doorgegaan in beveiliging). Ik werk part time bij een supermarkt. Ik houd me ook daarnaast nog bezig met Fitness. En de rest is niet zo boeiend. Ik k om uit Vlaardingen btw. biggrin Thats about it! biggrin (dit is beter lijkt mij)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 10:26 am
*wordt moe*
Welkom! blaugh
anyways, trek je niks van mij aan.... ninja en eet geen gele sneeuw ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 10:27 am
CC1986CC okey! Eindelijk gevonden! Mn Introductie. scream Ik ben CC1986CC >.> En voor de mensen die t interesant vinden, ik heet Carlo van der Cijs. xd Mensen noemen me CC, go figure. ben 18 jaar oud, bijna 19. But you couldve guessed. Ik zat op school. Heb 2 jaar Beveiliging gedaan en met succes afgerond. (Eigenlijk was mn 1e jaar politie jaar en ik ben doorgegaan in beveiliging). Ik werk part time bij een supermarkt. Ik houd me ook daarnaast nog bezig met Fitness. En de rest is niet zo boeiend. Ik k om uit Vlaardingen btw. biggrin Thats about it! biggrin (dit is beter lijkt mij) veel beter ^^ welkom bij de guild mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 1:51 pm
Stickied. Is idd makkelijker; goede tip jongens!!!
Ik neus nu nog een beetje, maar wat ik zie zijn een hele boel gesloten topics XD Die allang verwijderd hadden mogen worden XD
Er moet hier een grote schoonmaak komen XD
Kyah! En ik heb 2 weken nog geen tijd crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 6:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 6:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 6:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 7:52 am
Hallo, ik ben Taormina. Ik heb zelf ook een guild maar die...is een beetje rommellig, als ik het zo moet zeggen. Ik ben dol op tekenen, Manga, Anime, Gaia, verhalen schrijven, games.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 1:53 pm
ik ben de maker van deze topic en ik heb me zelf nog niet eens voorgesteld sweatdrop
owjah welkom idereen die hier nieuw is in deze Guild 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 4:07 am
wink Welkom aan alle nieuwe mensen *hmhm* Tevens welkom tegen mezelf. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 06, 2005 12:16 pm
Hallo, ik ben Siriah. Mijn echte naam is Iris, ik ben 15 jaar oud en woon in Nederland. Ik houd van computeren, tekenen en lezen. Ik houd van de meeste muziek, behalve blokfluitmuziek.
Eum ja, dat was het ongeveer. Hallo! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 06, 2005 12:39 pm
Siriah Hallo, ik ben Siriah. Mijn echte naam is Iris, ik ben 15 jaar oud en woon in Nederland. Ik houd van computeren, tekenen en lezen. Ik houd van de meeste muziek, behalve blokfluitmuziek. Eum ja, dat was het ongeveer. Hallo! biggrin hallo en hartstikke welkom.. de andere trouwens ook ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:56 am
ik ben anna ik ben 11 jaar. woon in bedum(groningen) ik ga na de vakantie naar groep 8 (ik zit nog op de basis school crying crying ) ik speel gitaar. ik zat op hocky en ga op baskidbal. mijn favo zangeres is avril lavigne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|