|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 11:33 am
Zodra ik weet hoe, zal ik ook zo snel mogelijk wat van mijn tekeningen posten.
Als mensen daarin geinteresseerd zijn natuurlijk ^_^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 11:37 am
ButtonFly Zodra ik weet hoe, zal ik ook zo snel mogelijk wat van mijn tekeningen posten. Als mensen daarin geinteresseerd zijn natuurlijk ^_^. Tuurlijk 3nodding [ Ga naar www.imageshack.us Klik op Bladeren, en zoek het bestand op Klik op Host it! even geduld kopieer nu de link in het onderste vak alle vakjes klik nu op de IMG knop als je een reply maakt, en vul de link in Voila ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 11:40 am
Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Zodra ik weet hoe, zal ik ook zo snel mogelijk wat van mijn tekeningen posten. Als mensen daarin geinteresseerd zijn natuurlijk ^_^. Tuurlijk 3nodding [ Ga naar www.imageshack.us Klik op Bladeren, en zoek het bestand op Klik op Host it! even geduld kopieer nu de link in het onderste vak alle vakjes klik nu op de IMG knop als je een reply maakt, en vul de link in Voila ]Ja, nee, ik weet hoe 't werkt, ik zit alleen te knoeien met licht/donker. Ik moet dingen uploaden op m'n pa's laptop, en die straalt nogal wat uit >_<.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 11:45 am
ButtonFly Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Zodra ik weet hoe, zal ik ook zo snel mogelijk wat van mijn tekeningen posten. Als mensen daarin geinteresseerd zijn natuurlijk ^_^. Tuurlijk 3nodding [ Ga naar www.imageshack.us Klik op Bladeren, en zoek het bestand op Klik op Host it! even geduld kopieer nu de link in het onderste vak alle vakjes klik nu op de IMG knop als je een reply maakt, en vul de link in Voila ]Ja, nee, ik weet hoe 't werkt, ik zit alleen te knoeien met licht/donker. Ik moet dingen uploaden op m'n pa's laptop, en die straalt nogal wat uit >_<. ah ok ^^; anders zet je gewoon wat neer, dan zien we wel sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 11:58 am
Oranjekorfbalpizza! Sannieh en vraag jij niet ff aan mij of jij cassi's werk mag neerzetten sorry dan.... ik vindt het niet erg maar vraag eerst ff okay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:02 pm
Sannieh Oranjekorfbalpizza! Sannieh en vraag jij niet ff aan mij of jij cassi's werk mag neerzetten sorry dan.... ik vindt het niet erg maar vraag eerst ff okay okee smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:05 pm
ButtonFly Zodra ik weet hoe, zal ik ook zo snel mogelijk wat van mijn tekeningen posten. Als mensen daarin geinteresseerd zijn natuurlijk ^_^. maar al te graag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:06 pm
Eindelijk begint de Art Topic te lopen =D Mijn art is nog steeds te zien op Mijn DA paginaComments zijn welkom op DA, via PM, of hier =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:07 pm
 gemaakt door mijn lieve cassi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:12 pm
kittyocean Eindelijk begint de Art Topic te lopen =D Mijn art is nog steeds te zien op Mijn DA paginaComments zijn welkom op DA, via PM, of hier =D Was die art topic niet altijd al alive?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:13 pm
kittyocean Eindelijk begint de Art Topic te lopen =D Mijn art is nog steeds te zien op Mijn DA paginaComments zijn welkom op DA, via PM, of hier =D heel erg mooi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:17 pm
De Art Topic is nu eindelijk wat levendiger dan eerst
Die tekeningen van Cassie (spel ik dat goed) zijn erg mooi!
En bedankt voor de compli!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:23 pm
ik wil er meer plaatsten maar imicheshock wil nie meer:S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:25 pm
Sannieh ik wil er meer plaatsten maar imicheshock wil nie meer:S tinypic.com 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 12:25 pm
Sannieh ik wil er meer plaatsten maar imicheshock wil nie meer:S oh krijg je zo'n rooie teks dat zegt dat je de file moet opzoeken terwijl je dat gedaan hebt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|