No?? |
Alle 13 |
|
5% |
[ 4 ] |
13-15 |
|
32% |
[ 25 ] |
16-18 |
|
27% |
[ 21 ] |
Yli 18 |
|
34% |
[ 26 ] |
Enpas Kerro |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 76 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 2:43 pm
Mun 28 synttäri on kohtapuoleen... confused
Ja juu, sitä aikuista voidaankin sitten määritellä... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 5:04 pm
Pikkuserkku: Miten vanha sä oot? Liftis: 19 Pikkuserkku: ... ... ...aikuinen... Liftis: YEAAARGAHBLE!!! [< tuon on tarkoitus kuvata hirveää tuskaa ja raivoa sekä ahdistusta]
Aikuiseksi haukkuminen on kamalaa crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 2:42 am
"I am twenty years old. To a world-wise adult, I am little more than a child. To any child, however, I'm old enough to be distrusted, to be excluded forever from the magical community of the short and beardless." Odd Thomas, Dean Koonz
En ole tottunut vieläkään ajatukseen, että en ole enää 19 rofl Aika kuluu liian nopeasti. Sitä paitsi ninja minun elämäni piti olla paljon jännittävänpää 20-vuoden jälkeen. Missä kaikki se action? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 4:36 am
Olen huomannut, että pitää tehdä spontaaneja päätöksiä, jotta saa actionia elämään. Viimeisen omani tein eilen. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 10:04 am
Ketjua tutkaillessa tuli mieleen etta suomikiltalaisten keski-ika taitaa olla roimasti Gaian normikeski-ian yli. Itse en ole tainnut viela tahan vastata. -85 huhtikuussa olen syntynyt, saa itse laskea eika minun enaa tarvitse sita tietoa tanne paivitella..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 8:33 am
Neljätoista, ensi vuonna viistoistakesäinen. Kauheaa olla näin nuori D: Mutjoo, mulla on ovela muistisääntö synttäreistä ihmisille. "24/7, five months 'till Christmas eve!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 10:43 am
Koh... 18 ensivuonna helmikuussa ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 11:57 am
Ada, niinhän tuo taitaa olla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 2:30 pm
Liftrasir Pikkuserkku: Miten vanha sä oot? Liftis: 19 Pikkuserkku: ... ... ...aikuinen... Liftis: YEAAARGAHBLE!!! [< tuon on tarkoitus kuvata hirveää tuskaa ja raivoa sekä ahdistusta] Aikuiseksi haukkuminen on kamalaa crying Älä välitä... Ei se mitään vaikka ulkomuodollisesti tai iällisesti aikuinen olisikin, kunhan vain on sisältä lapsi, se se tärkeintä on... Itse olen 16, 17 tulee mittariin joulupäivänä... syntymävuosi oli siis 1989
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 3:08 pm
Vuoden -87 tuotoksia eli oon 19 ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 1:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 31, 2006 2:43 am
18 vuotta tulee täyteen ensi huhtikuussa. Ja kaiken maailman henkinen ikä testien mukaan olen sellainen 25-30-vuotias joten jokainen ikä mikä minulla on ollut on tuntunut omalta. Niin kuin nyt tämä 17 vuotta vielä ja seuraavaksi se maaginen ikä kun tulee ns. nuoreksi aikuiseksi. Ei mitään ongelmia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 6:27 am
18 olen täyttänyt jep jep... Eipä missään kyllä sekään tuntunut... Täytin toukokuussa(2006) ja baareis olen ollu ehkä kaks kolme kertaa sen jälkeen ja silloinkin ehkä yhen siiderin ottanut jos sitäkään... XD Hyvä puoli on, et pääsee K 18 keikoille! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 10:39 am
äääää! hirveeen vanhaa poppootae... ite oon vast 15
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 9:17 am
No just, ite täytin pari viikkoo sitten vast 14, mut silleesti...On hyvä elää vuosi kerrallaan, nimittäin sitten kun ihminen on n.30-40v. sitä mietti että voi kun olisi taas nuori...Kun on nuori haluaa olla vanhempi ja, kun on vanha haluaa olla taas nuori...niin se vaan menee, ei sille voi mitään...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|