Ota 10g. |
Kiitos! <3 |
|
74% |
[ 44 ] |
No jos kerran tyrkytetaan... >>; |
|
25% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 59 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 8:12 am
Coco Kittyyn yritän säästää...puuttuu vielä ihan liikaa gonk Lahjoituksia otetaan vastaan^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 7:08 am
Staff of the Angels.
Vai suomeksi? Enkelten sauva. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:15 pm
Edelleen yritän saada 2003 item:ia, muttei tarpeeksi hyvin menee, ei ole edes puolet 1 miljoonasta, että edes jotakin voisi saada. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 12:09 am
ei tullut hankittua sitä miekkaa. parasol oli hienompi! ja se saa nyt kelvata... minulla on jo ollut pitkään mielessä eräs.. mutta se säästäminen... suurin määrä kultaa mitä minulla on koskaan täällä ollut oli 15000. miksi sen hankkiminen on joillekin niin vaikeaa? muut löytävät sitä varmasti helpommin. olisihan minulla jutstskia joita voisi myydä mutta kun ei millään raaski! ne donate jutut ovat ihan epiksiä!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 11:16 pm
Pitäis säästää, että vois ostaa kamuille joululahjaloisia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 5:20 am
Fresh Grass Skirtiä varten säästän. En kyl varmaan sitä saa, paitsi ehkä parin vuoden päästä.. sweatdrop Silloin ne ovat tuplasti kalliimpia..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 6:06 am
Chyaku Norisu Scarf heart se on kallis mut sen mä haluun niin pitää saada xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 1:31 pm
Kiki kitty olisi yrityksen kohteena, tosin hinta on siinäkin vähän pompsahtanut. Kun alotin questin hinta oli 130K, nyt 200K ... nooh, meneepähän vaan enempi aikaa. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 6:53 am
Staff of the Angels. >_<'' Ja sen jälkeen MP3-soitin. Kun ne on saatu, minulla on kaikki questit loppu. Ajatella, mitäköhän sitten teen. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 8:08 am
Staff of the Angels on tällä hetkellä säästön kohteena.Puuttuu vaa enää 170k. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 11:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 2:13 pm
Angelic Sash:ia nytten. Harmi kun ei ollut käteistä kun se oli ihan muutama päivä sitten 4,8 Miljoona. Nyt enää lisää 2 Miljoonaa täytyy saadaa. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 5:50 am
katana olisi kiva muttakun sen hinta vaan nousee koko ajan ja en minä sellaisia summia pysty säästämään sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 9:20 am
Yralda katana olisi kiva muttakun sen hinta vaan nousee koko ajan ja en minä sellaisia summia pysty säästämään sweatdrop MUHAHHAHAHAHAA!!! ...siis *köh* säästä. :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 12:02 pm
Amitie Yralda katana olisi kiva muttakun sen hinta vaan nousee koko ajan ja en minä sellaisia summia pysty säästämään sweatdrop MUHAHHAHAHAHAA!!! ...siis *köh* säästä. :] voih.. en pysty gonk äskenkin ostin takin, hanskat, housut ja momon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|