|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 12:21 pm
Carmen LaVihta Einari Vahan huippu kala ja kaunis on tyttokin. 3nodding eek No,tuo oli vasta alkua.Ma paruin koko matkan Cambridgesta Suomen Lappiin Kemijarvelle.Sen jalkeen olin todella kaunis naky... gonk Oi voi, voi raukkaa. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 12:24 pm
Einari Carmen LaVihta Einari Vahan huippu kala ja kaunis on tyttokin. 3nodding eek No,tuo oli vasta alkua.Ma paruin koko matkan Cambridgesta Suomen Lappiin Kemijarvelle.Sen jalkeen olin todella kaunis naky... gonk Oi voi, voi raukkaa. sad crying Se oli niin rankkaa...yritin kylla vohkia tuon fisun matkamuistoksi,mutta ei se loppujen lopuksi onnistunut whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 12:39 pm
Carmen LaVihta Einari Carmen LaVihta Einari Vahan huippu kala ja kaunis on tyttokin. 3nodding eek No,tuo oli vasta alkua.Ma paruin koko matkan Cambridgesta Suomen Lappiin Kemijarvelle.Sen jalkeen olin todella kaunis naky... gonk Oi voi, voi raukkaa. sad crying Se oli niin rankkaa...yritin kylla vohkia tuon fisun matkamuistoksi,mutta ei se loppujen lopuksi onnistunut whee xD Harmi, se ois ollut kaunis koriste. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 10:35 pm
Qevna mankitus Taa on pelottavaa. gonk Teidan Pipsa on lahes kaksoisolento (tosin pienempi) meidan entisesta koirasta. *sniffle* biggrin wow.. onko sulla kuvaa siita? ois kiva nahda.. ^^ Joku epamaarainen kuva albumista saattaa loytya, katsotaanpa... Miten on mahdollista etta loysin vain yhden kuvan jota ei oltu tunkaistu tukevasti kansion valiin. confused Epaselva kuva (jonka paalla on jotain shaibaa...) skannattua tuli. ^_^
 Ehkei ne nyt niin samannakoisia ole, mutta muistot herasi mieleen. -_-' Pentukuvissa se ois enemman teidan Pipsan nakoinen. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 12:26 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 8:46 am
meh.. sillon joskus vanhalla accountilla jai se kuvan postaaminen valiin.. no tassapa se nyt on... The ah-so-amazing-and-gorgeous-and-all me xp Ja webcameran voimaa ninja  (mina ja minun hienot kuvankasittelytaidot xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 12:32 pm
hitto vie... toverilla vissii ihan samallainen ase ku miulla O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 4:52 pm
Akillisista kuolemantapauksista en mene vastuuseen, en ole aamukolmen aikaan hirvean kuvauksellinen...skannauksellinen... Anyhoo, lupasin joskus Timpalle suoraan naamastani skannatun kuvan jossa olen maalannut itselleni parran. Tahdon jakaa sen myos teidan kanssanne. Tassa se on!  Deem, miun nena nayttaa mielenkiintoiselta xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 4:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:38 am
Tuo on muuten pirun kiinnostava kuva. x3 Tuota vois jaada pohtimaan pitempaankin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:40 am
[Thoughtless] Tuo on muuten pirun kiinnostava kuva. x3 Tuota vois jaada pohtimaan pitempaankin. Ai ihan pohtimaan? xD Ei siina muuta pohdittavaa ole kuin etta miten ihminen voi olla nain tyhyma domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:54 am
Liftrasir [Thoughtless] Tuo on muuten pirun kiinnostava kuva. x3 Tuota vois jaada pohtimaan pitempaankin. Ai ihan pohtimaan? xD Ei siina muuta pohdittavaa ole kuin etta miten ihminen voi olla nain tyhyma domokun Tyhma. ._. No enpa tieda. Pirun hauskaa katseltavaa ainakin on. xD Toi ruskean savy sopii sun punaisiin hiukseen. x}
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:43 pm
Deltaella on sopo kissa. Toki mein Myy on sopompi, mutta... razz Irkkigalleriasta loytaa meikastakin vanhoja kuvia... Nikkia ei kukaan arvaa wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|