|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:01 pm
Maar misschien vinden ze ons juist eng en blijven ze daarom verstopt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:05 pm
dan moeten we ons dus als spoken verkleden ninja (mij niet gezien)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:10 pm
nee... want dan denken de spoken dat we ze neppen... en dan komen ze ook niet, dus dat werkt ook niet, schat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:12 pm
Waar zouden ze dan wel op af komen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:14 pm
acceptatie... als mensen accepteren hoe hun zijn... dan zouden we normaal moeten kunnen communiceren... en we moeten ze niet belachelijk maken met helloween en films e.d.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:14 pm
grote banner maken met teksten zoals wij willen vrede? of kunnen ze eigenlijk wel lezen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:18 pm
Dashinator acceptatie... als mensen accepteren hoe hun zijn... dan zouden we normaal moeten kunnen communiceren... en we moeten ze niet belachelijk maken met helloween en films e.d. dat zou betekenen dat ik niet naar mijn wmahahahaha.....- feestje kan.... (mijn beste vriendinnen maken een feestje en hebben al mijn andere beste vrienden/vriendinnen uitgenodigd).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:19 pm
Ik ben het wel met Dash eens, misschien dan ook slim om de Ghostbusters met pensioen te laten gaan? c;
En Calahara, ik heb Caspar eigenlijk nog nooit zien lezen, maar het zijn in principe ook gewoon mensen geweest, dus ze zouden toch wel moeten kunnen lezen, niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:21 pm
waarom hebben jullie toch zo vaak gelijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:22 pm
schat, je mag best naar dat feestje... maar je moet geen spoken belachelijk maken =3 en we hebben gelijk... omdat... wacht... normaal heb ik geen gelijk rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:26 pm
Ik heb gelijk omdat ik je anders uit de guild ban! Muhahahahaha!
Ahem.. Dat kwam er niet goed uit... sweatdrop Ik zou jullie nooit bannen! Dan zou het hier zo stilletjes worden -sobs- Nou ja, zeg nooit nooit. Als jullie zo ver over de streep gaan... -mompeld nog wel even door-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:30 pm
daarin... heb je ook gelijk... het zou still worden hier =P zeker als je mij EN mijn schat banned =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:33 pm
Maar wat dan als ik een van jullie twee ban? Komt de ander dan terug om hier rond te spoken? [om maar even on-topic te blijven]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:34 pm
kass zou er nog zijn... edit: ik bezit haar dan wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:35 pm
Dat klopt :3 En nog wat andere mensen, maar op dit moment zijn jullie een van de actievere leden ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |