Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut... Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 17 18 19 20 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hopey

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 2:47 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Thu Aug 04, 2005 2:04 am

*peta upp*

Aranea

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Thu Aug 04, 2005 2:13 am

Jag dr�mde att jag, mamma och pappa var i en park d�r det fanns gungor... pl�tsligt kom en kille med rosa h�r + kl�der som liknade Valgarvs. Han attackerade oss, b�rjade sl�ss typ... jag var tvungen att stoppa honom f�r att se efter om det inte var Valgarv iallafall... det var det inte. Killen hade svart lugg. ���h, vad s�t han var! 4laugh heart
Men iallafall, vi sprang, och han b�rjade kasta glas p� oss. Jag sprang och g�mde mig bakom n�gra buskar, fortsatte att springa till n�sta grej att g�mma sig bakom osv. Helt pl�tsligt var det milit�r som sk�t (flera soldater med l�skiga vapen)... och s� var jag pl�tsligt en hund. Sedan var det inte jag som var hunden. Jag var inte med l�ngre. Men hunden sprang iallafall. S� kom det fler m�nniskor som sprang. Hunden kom till en skylt d�r det stod att bara fegisar flydde. P� var sida om skylten stod en soldat... Hunden hoppade, de sk�t mot den, men St�lmannen tog den i sin famn. Eeeehhh sweatdrop Ja... s� hunden �verlevde iallafall.

N�sta dr�m. Niclas var p� TV. Han hade en h�st. Han var i en ishall. Ja... det h�nde inte s� mycket mer, han gick runt och sj�ng lite...

Sedan dr�mde jag att jag s�g Valgarv i webcam >>;;
VAL, VAD G�R DU I MINA DR�MMAR?
PostPosted: Thu Aug 04, 2005 8:13 am

En natt drömde jag att Aranea dog gonk

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

FrodoLouLou

PostPosted: Thu Aug 04, 2005 8:18 am

jag drömde nåt jätte konstigt pg a Weebl som sa massa snälla saker igår whee
Men personer som var med var iaf Weebl och jag...senare kom Silence in i drömmen också ._.

Men jag kommer inte ihåg vad som hände >_<
PostPosted: Sun Aug 07, 2005 2:54 am

Innan jag börjar skriva, så talar jag bara om för er att jag är extremt rädd för att bli isolerad, därför var drömmen så läskig.

Mina föräldrar och jag var ute vid någon stuga tillsammans med någon/några andra personer. Det fanns en stuga snett mittemot också, där någon familj stannade. Jag tror att vi bara var där en natt. Hursomhelst blev vi (jag och min 6 åriga syster) inkastade in någonstans och min syster har lyckats fixa att vi låg i ett rum som var tillräckligt stort för att vi skulle kunna ligga på golvet. (inga sovsaker). Hennes förklaring var att jag var blond (??).

Hursomhelst, dagen därpå var alla jättestressade och skulle åka iväg, mina föräldrar värst. Det började regna och åska, samt att jag fick inslag av att vi var i en helt annan stuga. Alla åkte iväg när det klarnade upp lite, och mina föräldrar lämnade oss med meddelandet "vi kommer tillbaka och hämtar er" (trots att det fanns plats i bilen). Jag och min lillasyster återvänder in i skogen och så börjar jag att vika ihop mina kläder. Min syster ska naturligtvis försöka hjälpa till och plockar upp en av mina tröjor på golvet. Bredvid den finns en svart tröja som jag plockar upp och undersöker, det visar sig att tröjan är jätteblodig. Vi kastar ner den på golvet igen, rafsar ihop mina kläder och öppnar dörren. Precis då blir det mörkt och börjar regna igen. Båda två börjar gråta över att vi är ensamma och hungriga, då det knackar på dörren. Det är våra föräldrar och vi åker hem.

Isch, ingen trevlig dröm alls.

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200

rahulanke

PostPosted: Sun Aug 07, 2005 11:43 am

Haha, Hopey, min lillasyster fyller år idag också razz
Få se... jag minns inte så mycket vad jag drömmer, men jag minns en där jag kunde förvandlas till en drake och hade luftstrider mot folk jag inte tycker om xDD
Rätt skoj, faktiskt 3nodding
PostPosted: Mon Aug 08, 2005 11:09 pm

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Rogga

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 2:00 am

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 2:05 am

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Hannu

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 12:47 pm

Jag drömde att jag var lika bra som Ronaldinio på Fotboll. heart Fotboll är livet
PostPosted: Thu Aug 11, 2005 3:21 am

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Neger i en hink

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 8:44 am

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 8:48 am

jag dromer inte o:
fast iof sa sover jag inte heller, ar ju vaken nara intil non stop, jag kommer nog do snart o:

Vanguard of the Internet

Distinct Genius

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Thu Aug 11, 2005 8:56 am

Reply
Det Svenska Gillet