Det var bra att du talade om det. Jag vet att vi ar 219 medlemmar nu, men jag har ingen koll pa vilka jag har bild pa. Jag maste hitta pa ett nytt satt att sortera oss. Kanske i bokstavsordning... *funderar*
Yannah Vice Captain
Sponk
Posted: Wed Nov 03, 2004 9:05 am
[ Message temporarily off-line ]
Posted: Wed Nov 03, 2004 9:36 am
JAG HALLER PA MED EN STOR UPPDATERING! Det kommer nog att ta nagra dagar. Jag ska sortera alla efter forsta bokstaven i namnet... (Inte riktig bokstavsordning - det blir for krangligt att uppdatera da)
Yannah Vice Captain
~Rufus-kun~
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:40 am
Yannah
JAG HALLER PA MED EN STOR UPPDATERING! Det kommer nog att ta nagra dagar. Jag ska sortera alla efter forsta bokstaven i namnet... (Inte riktig bokstavsordning - det blir for krangligt att uppdatera da)
Ska du byta bilder också? Det skulle Alen tycka om <.<
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:43 am
~Rufus-kun~
Yannah
Ska du byta bilder också? Det skulle Alen tycka om <.<
jag har inga planer på det... men jag kan byta dig om du vill det wink
Yannah Vice Captain
~Rufus-kun~
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:15 am
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:12 pm
posta en bild av hur du vill se ut - du ser annorlunda ut nu an for bara nagra timmar sedan!
Yannah Vice Captain
~Rufus-kun~
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:14 pm
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:17 pm
Det ar fixat!
Yannah Vice Captain
Memec
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:01 pm
crying snälla snääälla yannah.. jag var "naken" en gång under hela dagen.. å juuust då tog du fottot kan du inte byta på mig snääälla cryingcrying ??
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:09 pm
Memec
crying snälla snääälla yannah.. jag var "naken" en gång under hela dagen.. å juuust då tog du fottot kan du inte byta på mig snääälla cryingcrying ??
FIXAT smile
Yannah Vice Captain
Memec
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:12 pm
Yannah
Memec
FIXAT smile
fy faaan va snällt crying *kramar 5 g&nger* tack.. tack...^^
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:15 pm
Det ar OK. Nar jag har alla sorterade pa det har sattet ar det mycket lattare att uppdatera. Och om vi ar online samtidigt kan jag ju bara kopiera den befintliga avataren.