|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:01 pm
Oranjekorfbalpizza! Ja, maar wat IS die tijd! XD Ik ga wel zo naar bed hoor ^__^; Ik heb nog wat kleine frutsel dingetjes die misschien tussendoor als imgleft of imgright leuk staan, ik post ze zo... Jah is goed wij gaan wel even verder, slaap lekker, (als we met zijn drien aan de slag gaan gaan we straks elkaars posts overwriten XD )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:03 pm
begin jij maar alvast darlaa, dan controleer ik wel mee. kunnen moeilijk tegelijk bezig zijn ^_^
dan zal ik eens kijken of ik nog ergens prijsjes vandaan weet te toveren =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:05 pm
Eh maar voor de hoofdprijzen dan? een pandy en twee sneuwmannetjes voor de pillowquest en voor de avatar contest? Hoeveel mensen gaan er eigenlijk mee mogen doen? we hebben 4 voorrondes hoeveel mensen kunnen daar in? 6 per voorronde is dat wat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:06 pm
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Ja, maar wat IS die tijd! XD Ik ga wel zo naar bed hoor ^__^; Ik heb nog wat kleine frutsel dingetjes die misschien tussendoor als imgleft of imgright leuk staan, ik post ze zo... Jah is goed wij gaan wel even verder, slaap lekker, (als we met zijn drien aan de slag gaan gaan we straks elkaars posts overwriten XD ) Mag ik nou eindelijk eerst weten hoe laat het begint? ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:09 pm
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Ja, maar wat IS die tijd! XD Ik ga wel zo naar bed hoor ^__^; Ik heb nog wat kleine frutsel dingetjes die misschien tussendoor als imgleft of imgright leuk staan, ik post ze zo... Jah is goed wij gaan wel even verder, slaap lekker, (als we met zijn drien aan de slag gaan gaan we straks elkaars posts overwriten XD ) Mag ik nou eindelijk eerst weten hoe laat het begint? ^^' Hoezo weet je dat niet!? XD je hebt het toch zelf op de uitnodiging gezet??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:09 pm
staat in de banner xD -probeert zich te herrinneren- 6 uur?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:11 pm
Er stond 6AM dacht ik, maar ik ben niet goed met AM / PM ^__^;;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:12 pm
pm was het, dat is s'avonds
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:13 pm
eh chibs waren de plaatjes van wegewijsgebeuren en de balzaal al helemaal klaar? Was er iets speciaals met de ballzaal of kn ik die uploaden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:33 pm
ik ga ook maar eens naar bed ^_^ truste =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 2:37 am
Snelle napraat: Wat vonden jullie er van? Wat kon beter? Wat is echt goed gelukt? Voor herhaling vatbaar?
Als ik dadelijk uit school kom geef ik ook antwoord, moet nu echt weg ^_^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 10:26 am
Wat vonden jullie er van? Gaaaaf!! blaugh Wat kon beter? Eh, miss iets eerder kunnen beginen met het opzetten van de topics, En het beslissen van de prijzen. Ik was uiteindelijk zo druk met dingen dat ik op het feest zelf niet zo veel kon blijven. Wat is echt goed gelukt? De contests en hoe ze opgepikt werden met de deuren enzo, En het eindresultaat van hoe als er uitzag! Voor herhaling vatbaar? jazeker, maar voorlopig niet, wat een drukte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 12:58 am
Ik vond het zeker een succes, al heb ik niet echt actief kunnen deelnemen.... Contests zijn ook mooi gelukt 3nodding Wat beter kan... Zoals Darlaa al zei, eerder alles opzetten... sweatdrop Misschien kunnen we er iets jaarlijks van maken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|