|
|
|
|
Posted: Fri Apr 17, 2009 5:20 am
ik ben bloed sereneus ... AUW !!!! dat doet zeer stare xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 11:47 am
serieus zijn doet pijn? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 19, 2009 7:23 am
Ik ben San ik ben 23 Jaar ik hou van Indie en Rock muziek Verder zijn mijn hobby's muziek luisteren, slapen, ontwerpen, en wat computeren en films kijken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 19, 2009 7:27 am
Mijn naam is Nina (ja ik ben een meisje met een mannelijke avi XP) Ik ben net 15 geworden (10 april) Ik houd van Muziek(maken,luisteren,componeren),tekenen,manga/anime,surfen(nog lessen),Gaiaonline etc etc... En uhmm...ik woon aan het strand ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 19, 2009 7:56 am
@ Ping: welkomheid!!
@ Rozen: je bent niet de eerste hier met een ander-geslacht avi smile En had ik niet wat van die ewh-underwear?... ff zoeken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 19, 2009 8:32 am
heeejj ik ben nieuw redface 3nodding ik ben Marije, 16 jaar en woon in Friesland ik houd van winkelen, muziek luisteren, zingen, sporten, en vast nog wel veel meer mrgreen ciaoo xx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 4:24 am
wow zoveel nieuwe mensen hier ^^ een beetje laat (maar als ik eens een dagje niet hier echt de tijd heb om te kijken in alle forums zijn er voor ik het weet allemaal nieuwe mensjes =P) maar nog welkom allemaal!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 8:42 am
Ja, het valt me ook op dat het er bijna dagelijks 5 zijn XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 9:00 am
hoii ik ben Dirk en woon in Haarlem (noord holland) ik ben een jongentje van 19 jaar 3nodding
zijn er hier meer mensen uit Haarlem of heerhugowaard?
t is maf om opeens nederlands te gaan typen op gaia razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 9:09 am
Och, je went er vanzelf aan XD Ik kom nog zelden buiten de guild XP
Maar welkom!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 10:09 am
ehgoeiemorgen iedereen :3 ik ben gijs.. noem me gewoon ukkie x.x'' ik ben hyper... soms whee misschien.. iedereen vind mij vaag :3 vind ik best. mijn grote liefde is humor. zonder een lach geen stralende dag :3 ofniet..? ik speel veel spelletjes buiten gaia en ik ben verslaafd aan knuffels (omhelzingen) . en verder zien we wel wat we.. zien.. denk ik.
welterusten 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|