|
|
|
|
Posted: Fri Mar 27, 2009 1:12 pm
kittyocean Lorraaa kittyocean Lorraaa Nerinn Lorraaa @Nerinn: welkom terug! (woa leuk ik speel ook piano ^^) @Koekjuh: Welkomheid! =).. leuke username trouwens! Dankje smile Wat voor stukken speel je? echt van alles wat xD. Mijn stapel pianoboeken is dan ook enorm. Voor mijn pianolessen speel ik alleen klassiek (nu ben ik bezig met Bach, Tschaikovsky, Clementi, en Heller) thuis speel ik trouwens nog meer klassieke dingen als Beethoven, Schumann,Chopin enz. Ik ga ook nog best vaak naar de bieb voor eigentijdse muziek, of ik print ze =) Ik heb ooit de sheet music van Suteki da Ne en Eternal Snow gevonden... als ik die terugvind, naar jou toemailen ofzo? wow als je dat zou willen doen, graag! =D Ik wil binnenkort mijn pc opschonen; misschien kom ik ze dan wel tegen smile en dan zal ik ze wel op photobucket zetten en je de links geven.... of ik zet ze op de guild zodat iedereen ze kan downloaden XP uhm ik weet niet of hier ook nog andere mensen zijn die het leuk vinden te hebben. Maar aangezien Nerinn ook piano speelt vindt zij het misschien ook wel leuk om te hebben, als je het vindt natuurlijk =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 02, 2009 4:13 am
Heyy ik ben 'nieuw' hier, beter gezegd vanaf nu ben ik actief op Gaia whee Ik snap er nog niet zo veel van, maar het is wel super leuk vind ik. Ik ben 19, studeer kunstgeschiedenis en ik hou van tekenen, films, theater, gek doen, m'n haar roze verven, koekjes bakken en milkshakes heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 02, 2009 4:31 am
WELKOM !!!
dat snappen komt van zelf wel. en als je vragen heb stel ze gerust.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 02, 2009 10:16 am
welkom! =)
en dat niet snappen is geen ramp hoor.. ik had in het begin ook nog m'n vraagtekens.. maar zo ingewikkeld is het allemaal uiteindelijk niet =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 02, 2009 11:36 am
Dankje 3nodding En ik begrijp inderdaad al meer, ik snap nu het verschil tussen Gold en Cash.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 03, 2009 8:45 am
roze haar en tekenen.... dat is een gave combi =D Welkomheid en zoals de rest al zei: vraag gerust! We've all been there!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 03, 2009 8:49 am
Heave ho allemaal... ik ben Pieter... maar iedereen op school noemt me Pemo... omdat ik emo ben/lijk/leek... maar ja =P ik woon in zoetermeer... zit in 4 Havo... ga als VO game design doen... eh... i ben 31 Maart 16 geworden... en ga het morgen vieren... (als je langs wil komen... kom langs...)
eh... ik ben 1.87 meter... ongeveer... 60KG... eh... kort, donker bruin (met grijse plekken) haar, ik heb alopecia areata (google maar). Ik draag altijd zwarte kleren... ik game, RP en chat veel... en eh... dat was het zo ongeveer... denk ik...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 03, 2009 8:55 am
Dashinator Heave ho allemaal... ik ben Pieter... maar iedereen op school noemt me Pemo... omdat ik emo ben/lijk/leek... maar ja =P ik woon in zoetermeer... zit in 4 Havo... ga als VO game design doen... eh... i ben 31 Maart 16 geworden... en ga het morgen vieren... (als je langs wil komen... kom langs...) eh... ik ben 1.87 meter... ongeveer... 60KG... eh... kort, donker bruin (met grijse plekken) haar, ik heb alopecia areata (google maar). Ik draag altijd zwarte kleren... ik game, RP en chat veel... en eh... dat was het zo ongeveer... denk ik... Oh ja... ik heb zwaare Dyslexie sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 03, 2009 11:55 am
welkom! =D .. dit is griezelig.. ik woon ook in Zoetermeer en ik ben op 30 maart jarig xD.. trouwens jij nog gefeliciteerd dan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 03, 2009 3:42 pm
dank je =D en... hoe oud ben je? jij ook nog gefeliciteerd wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 2:32 am
jij ook weer dankje =P enne ik ben van '94 x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 2:54 am
dus je bent... 15... toch? of 115... maar... dat is wat onwaarschijnlijker...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 4:24 am
nee ik ben 115 xD ik ben ook onsterfelijk, net zoals Sinterklaas.. x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 11:25 am
voor iemand met zware dyslexie ben je uitermate goed te begrijpen en met ontzettend weinig fouten =D Welkom Dashinator!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 2:44 pm
ik maak veel (domme) spellings fouten... en ik heb spellings controlle =P (dank je firefox). Dank je wel
SINTERKLAAS =D ik heb altijd rond 5 december sint muziek op mijn ipod... dan bloxjes aansluiten en naar school =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|