|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 2:50 am
(Jag och tre andra kompisar sitter i en stuga ute i "nowhere" och rollspelar Full metal alkemist och min karaktär är passande nog lite rubbad samt vrickad. Shinobi-S Master_aller-A Jag-R)
J- när du öppnar dörren ser du massa blod lite överallt på golvet som det varit en fight och nån har sedant blivit utdragen...vad gör du? R-Ser jag en säng? J-Hur så?*ser konstigt på mig* R-jag går och lägger mig i den...efter ha städat den först ifrån alla fjädrar. A-(off-game)...idiot, det här är en mordplats ju!!! scream R-(off-game)so? jag är trött och hungrig >__< A-*mumlar* J-så du är klar, nu då? R-Går och hämtar bröd och går och lägger mig och vilar lite samtdigt som jag äter brödet. J-Du märker att det ser väldigt färskt ut.... A-vad, brödet? >___< Lite mood killer ja xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 3:44 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 4:44 pm
I bilen.. >_>
M: Så.. vad har du i din mp3? P: Blandat.. M: Blandat? P: Mm, som gott och blandat M: Så du lyssnar på citron, melon, päron mm? P: xd !
I grabbarnas stuga, vi sitter och sjunger lite
P: Vill ha dig i mörket hos.. *fniss anfall* M: .. Det lät jätte fint ända tills du började fnittra P: *fniss fniss* .. *ramlar ner från soffan* o____o; .. Hahaha, jag kan inte resa på mig xD M: sweatdrop
Och på discot
P: *fniss* .. jag är hög M: Ehh.. P: Hög på jordnötter *peka på glaset med nötter* M: *Tar en näve nötter och stoppar in det i min mun* P: Jaahaa du.. xDD
Om ni fattar 0 av det så är det okej.. <_< Är typ bara jag som ser det roliga i det xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 2:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 4:26 am
Mikaela 4 år
Mamma, när du är gammal skall jag ta hand om dig så inte du blir död.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 3:37 pm
Rogga (Jag och tre andra kompisar sitter i en stuga ute i "nowhere" och rollspelar Full metal alkemist och min karaktär är passande nog lite rubbad samt vrickad. Shinobi-S Master_aller-A Jag-R) J- när du öppnar dörren ser du massa blod lite överallt på golvet som det varit en fight och nån har sedant blivit utdragen...vad gör du? R-Ser jag en säng? J-Hur så?*ser konstigt på mig* R-jag går och lägger mig i den...efter ha städat den först ifrån alla fjädrar. A-(off-game)...idiot, det här är en mordplats ju!!! scream R-(off-game)so? jag är trött och hungrig >__< A-*mumlar* J-så du är klar, nu då? R-Går och hämtar bröd och går och lägger mig och vilar lite samtdigt som jag äter brödet. J-Du märker att det ser väldigt färskt ut.... A-vad, brödet? >___< Lite mood killer ja xD S? Ser bara J...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 3:40 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 3:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 5:19 pm
* ^haksor^ has joined #pipari <^haksor^> anyone have a serial for Soldier of Fortune 2??? Y34H-R1GH-TYOU-N3RD-4SS <^haksor^> thanks
<^haksor^> not enough letters in that??? try adding -H0L3 to the end of it <^haksor^> ok
det roligaste jag sett i typ.. hela mitt liv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 9:59 am
[18:58] " I HATE YOU AND YOUR WEIRD NIPPLES, YOU BLUEBERRY PICKING LESBIAN!!!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 10:05 am
denna kom jag på nyss =3 *en liten kille går in i en affär* hej, vaför kan jag inte köpa knark, cigarrer, anlkohol, snus m.m kassörskan: eek ehh du är för liten och du kommer gö duma saker killen: det vet jag väl sweatdrop kassörskan: men dåså killen: men kan jag köpa en snus da
killen va 7 år xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 10:08 am
li_kun denna kom jag på nyss =3 *en liten kille går in i en affär* hej, vaför kan jag inte köpa knark, cigarrer, anlkohol, snus m.m kassörskan: eek ehh du är för liten och du kommer gö duma saker killen: det vet jag väl sweatdrop kassörskan: men dåså killen: men kan jag köpa en snus da killen va 7 år xd xd Inte meningen att du ska "komma p�" saker, h�r visar man udda citat som h�nt p� riktigt stare Sen kan jag knappt läsa det där...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|