|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:29 am
Petsy Jag ser ut som en gammal tant va? gonk Njae, det är ju snyggt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:30 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jag ser ut som en gammal tant va? gonk Njae, det är ju snyggt. <.< Tack, i så fall razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:33 am
Petsy Mr.J: Sett många med den stilen, väldigt tråkig. 3.5/10. Dogcamp: Tycker jag det gör. cid e din idol?? cloud e grymmare!!! Aerith e sötare.. cid e bara en ointressant gubbe...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:35 am
Nej, han e grym! domokun Och det är Vincent och Yuffie med!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Nej, han e grym! domokun Och det är Vincent och Yuffie med! Vincent o yuffie e Grymma dem oxå ja de stämmer alldeles utmärkt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Nej, han e grym! domokun Och det är Vincent och Yuffie med! eek Är det bara jag eller tycker vi samma sak? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:37 am
Jetzudan Rebirth Petsy Nej, han e grym! domokun Och det är Vincent och Yuffie med! eek Är det bara jag eller tycker vi samma sak? xd xp Tydligen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:37 am
Petsy Mr.J: Sett många med den stilen, väldigt tråkig. 3.5/10. Dogcamp: Tycker jag det gör. när skrev jag tycker jag det gör?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:39 am
Dogcamp Petsy Mr.J: Sett många med den stilen, väldigt tråkig. 3.5/10. Dogcamp: Tycker jag det gör. när skrev jag tycker jag det gör? .... *Host*han har inte fattat det där än*Host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:40 am
Dogcamp Petsy Mr.J: Sett många med den stilen, väldigt tråkig. 3.5/10. Dogcamp: Tycker jag det gör. när skrev jag tycker jag det gör? du tänkte de bara åsså använde jag de onda krafter jag får av mina ondskefulla kläder o la ut de på gaia lr nåt sånt (lol)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:40 am
Mr.J Petsy Mr.J: Sett många med den stilen, väldigt tråkig. 3.5/10. Dogcamp: Tycker jag det gör. ..................... Yeah. Vet du hur vanligt det är med nästan helt svarta avatarer? Ha lite fler färger. Pröva olika färgkombinationer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:41 am
Sephyre Mr.J Petsy Mr.J: Sett många med den stilen, väldigt tråkig. 3.5/10. Dogcamp: Tycker jag det gör. ..................... Yeah. Vet du hur vanligt det är med nästan helt svarta avatarer? Ha lite fler färger. Pröva olika färgkombinationer. Precis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:43 am
YAAAY bara 500 guld kvar tills ja kan köpa en monokel..... behöver 4000 för hatten sen oxå.. AAAAAAAAAAARGH gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|