|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:29 am
Gaya_von_Dutch, de Guild mascotte ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:39 am
kittyocean Gaya_von_Dutch, de Guild mascotte ^_^ de trade is al onder weg ^_^ ik weet nie waneer ze online is ? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:43 am
Mm, ik zal haar even wakker bellen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:14 am
kittyocean Mm, ik zal haar even wakker bellen wink nu nog ?? .... de trade is voltooit denk je dat het wat is dat item ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:24 am
^_^' heb jij een erfenis van een rijke vriend gehad of zo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:26 am
Darlaa ^_^' heb jij een erfenis van een rijke vriend gehad of zo? min of meer ik heb iets ver kocht voor 300 mil das wel aan aardige ervenis vind je niet ? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:28 am
QYDrop Darlaa ^_^' heb jij een erfenis van een rijke vriend gehad of zo? min of meer ik heb iets ver kocht voor 300 mil das wel aan aardige ervenis vind je niet ? sweatdrop zekers wacht, mil of K? Anyway erg aardig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:30 am
Darlaa QYDrop Darlaa ^_^' heb jij een erfenis van een rijke vriend gehad of zo? min of meer ik heb iets ver kocht voor 300 mil das wel aan aardige ervenis vind je niet ? sweatdrop zekers wacht, mil of K? Anyway erg aardig mil twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:33 am
QYDrop Darlaa QYDrop Darlaa ^_^' heb jij een erfenis van een rijke vriend gehad of zo? min of meer ik heb iets ver kocht voor 300 mil das wel aan aardige ervenis vind je niet ? sweatdrop zekers wacht, mil of K? Anyway erg aardig mil twisted :S *eeeps* O_o De halo dan of zo of ports WOW!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:37 am
Darlaa QYDrop Darlaa QYDrop Darlaa ^_^' heb jij een erfenis van een rijke vriend gehad of zo? min of meer ik heb iets ver kocht voor 300 mil das wel aan aardige ervenis vind je niet ? sweatdrop zekers wacht, mil of K? Anyway erg aardig mil twisted :S *eeeps* O_o De halo dan of zo of ports WOW! halo .... hoe raat je het rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:40 am
Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen*
((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:43 am
Darlaa Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen* ((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD )) (( dan win je wwn prijs met de zelfde waarde als die je nu bij ge scheven kan krijgen op ja bank )) 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:45 am
QYDrop Darlaa Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen* ((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD )) (( dan win je wwn prijs met de zelfde waarde als die je nu bij ge scheven kan krijgen op ja bank )) 3nodding *valt dood neer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:45 am
QYDrop Darlaa Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen* ((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD )) (( dan win je wwn prijs met de zelfde waarde als die je nu bij ge scheven kan krijgen op ja bank )) 3nodding Dan heb je zoveel gold en ga je het weggeven XD Je hebt gek...maar wel een heerlijke gek *glomps*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:47 am
kittyocean QYDrop Darlaa Daar wordt je blij van ^_^ naja zoveel items zijn er niet die zo'n bedrag waard zijn *vraagt zich af wie er zo'n bedrag zou betalen* ((Misschien is er een kans dat ik wel met de volgende wedstrijd mee ga doen XD )) (( dan win je wwn prijs met de zelfde waarde als die je nu bij ge scheven kan krijgen op ja bank )) 3nodding Dan heb je zoveel gold en ga je het weggeven XD Je hebt gek...maar wel een heerlijke gek *glomps* ik kan het beter weg geven ik kan het tog niet allemaal uitgeven heb nog iets van 200 mil over lol maar dat hou ik mooi denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |