|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 12:50 am
Tulin ilmoittamaan, etta AANESTAKAA! Vaikka jotakuta kiltalaista, niin on kotiin pain mrgreen (osallistujien nimet ja muut hoskat loytyy mun journalista).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 6:46 am
Kun lukee putkeen Demon Diaryn osat 4 ja 5 yolla silmat ristissa,tulos on tassa: Demon Diary
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 1:59 am
Tiedan ettei nyt ole joulu mut silti haluun alottaa omien kuvieni nayttamisen talla ^^ Tiernapojat! Kissapoikien nayttelemana! x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 6:36 am
Et tuota saisi yhtaan pienemmaksi? Pienemmalla resolla nimittain sivu venyy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 10:04 am
Liftrasir Et tuota saisi yhtaan pienemmaksi? Pienemmalla resolla nimittain sivu venyy. Joo ma voin pistaa sita pienemmaks. Vast asken huomasin itekki et sivu venahti. Sori confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 10:14 am
Jusu85 Liftrasir Et tuota saisi yhtaan pienemmaksi? Pienemmalla resolla nimittain sivu venyy. Joo ma voin pistaa sita pienemmaks. Vast asken huomasin itekki et sivu venahti. Sori confused Nou problemo heart 4laugh On muuten hieno kuva biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 10:15 am
Liftrasir Jusu85 Liftrasir Et tuota saisi yhtaan pienemmaksi? Pienemmalla resolla nimittain sivu venyy. Joo ma voin pistaa sita pienemmaks. Vast asken huomasin itekki et sivu venahti. Sori confused Nou problemo heart 4laugh On muuten hieno kuva biggrin Ei kyllakaan niita parhaimpia mita ma piirran, mutta kiitosh kumminkin ^,^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 10:21 am
Kas noin. Nyt se ei enaa venyta. Idea tuohon kuvaan tuli siita kun itse olin Muriaanien Kuninkaana Tiernapojissa, ku lukioporukan kanssa esitettiin se Suomen sotaveteraaneille.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 6:03 pm
Itseasiassa venyttaa, tai sitten jokin on taallapaassa vialla confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 11:42 pm
Liftrasir Itseasiassa venyttaa, tai sitten jokin on taallapaassa vialla confused Venyttaa mullakin 1-2cm, mutta ei niin pahasti etta hairitsisi sivun selaamista mitenkaan. Hiano kuva. Kissapojat on aina mukavia... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 12:53 am
Teil on kummallakin noi nayttosaadot asetettu pienemmaks ku 1000x1000 pikselia. Mul naa on jotain 1200X1000, sita luokkaa. Sen takii toi kuva kait venyttaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 2:06 pm
Sen sijaan etta olisin lukenut tenttiin paadyin piirtamaan ihka ensimmaisen gay-suukon. confused  Edit: photobucketisa kummittelee.Koetin ladata erasta toista kuvaa sinne,mutta se vaan aina latasi vaaran kuvan. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 5:04 am
Liftrasir Liftrasirin Deviantart-systeemitosin Deviantarttia ei tueta, se on ihan peesta... mutta kelpaa nain ensihataan. En osaa piirtaa. Hetkellisia parempia hetkia on, mutta... ugh. En tykkaa. Yak. Yak. YAK. Piirran suunnilleen joka paiva, nain olen tehnyt jo kahdeksantoista vuoden ajan. Hehheh. Ok, ainakin viidentoista... Aiva hiton hienoja :O. Itte oon jotain piirrelly vois vaikka joskus ottaa kuva tosta mun seinasta kun siina on 10 manga piirrustusta mun tekemia siis razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 8:51 am