Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Mihin sina saastat kultaa? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ota 10g.
Kiitos! &lt;3
74%
 74%  [ 44 ]
No jos kerran tyrkytetaan... &gt;&gt;;
25%
 25%  [ 15 ]
Total Votes : 59

Dimnarion Sirfalas

Married Gaian

2,650 Points
  • Married 100
  • First step to fame 200
  • Elocutionist 200
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 3:34 am

Haluan joku 03 kamoista.. mutta tosisanoen, kulta ei riittää emo
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 5:26 am

Pitäisi säästää chyaku norisu scarffiin ja ninja forehead protectoriin mikälie onkaan ^^
Niihin vain menee hirmusti rahaa... Chyakun hinta nousee koko ajan ja entäs sitten ninjasydeemin... Huoh. Ehkä saavuttamaton unelma emo

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

Onisfi
Crew

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 8:46 am

[(-Onis-)]
Yritan saastaa portableisiin. Yhyhyhyy... puuttuu ainakin yli puolet, eika se tilanne siita parane ainakaan kolmeen vuoteen. >_>; Snif.

Yliviivaus, onni potkaisi ja coconi nousivat 4x alkuperaishintaansa verrattuna ja portsien hinta pysyi samana, joten sainne takaisin. heart Sitten miulle jai 30+ cocoa, jotka tunkean tassa hiljalleen contestiini.
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 2:48 am

[(-Onis-)]
[(-Onis-)]
Yritan saastaa portableisiin. Yhyhyhyy... puuttuu ainakin yli puolet, eika se tilanne siita parane ainakaan kolmeen vuoteen. >_>; Snif.

Yliviivaus, onni potkaisi ja coconi nousivat 4x alkuperaishintaansa verrattuna ja portsien hinta pysyi samana, joten sainne takaisin. heart Sitten miulle jai 30+ cocoa, jotka tunkean tassa hiljalleen contestiini.

Joo, ei monilla löytyisi godeja ostamaan itselle portseja.. eli, sinä olet muutenkin onnekas että on vara saada niitä. smile

Dimnarion Sirfalas

Married Gaian

2,650 Points
  • Married 100
  • First step to fame 200
  • Elocutionist 200

Onisfi
Crew

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 4:45 am

Dimnarion Sirfalas
[(-Onis-)]
[(-Onis-)]

Joo, ei monilla löytyisi godeja ostamaan itselle portseja.. eli, sinä olet muutenkin onnekas että on vara saada niitä. smile

Oikeastaan olen nahnyt jo muutamien tehneen sen... Mutta melko vaikeaahan tuo on ja vaatii aika paljon hyvaa rahan tajua seka karsivallisyytta.Donationeilla ei portsien ostamisessa etene mihinkaan.
(Itse olin vain lusmu ja homehdutin 03 itemeita vuodesta 03 lahtien.)

Ja oikeastaan miulla oli lahtohintana n. 7 millia tavaroina vuosi sitten, havittyani about 13millia demonflyiden ostamiseen... eli melkoinen onnen potku. :]
PostPosted: Sat Sep 09, 2006 2:08 am

En oikestaan tiedä.... johonkin random sälään, esemes donation itemeihin.. ^^

Esta

Sheron90

PostPosted: Mon Sep 25, 2006 11:56 am

Itse säästän kaikkia puutteellisia osia varten minun dream avastani (huom toi viitta vai mikä ny olikaan ja tää orly hattu on vaan lainassa kaveriltani) että vielä pitkä matka eessä =D
PostPosted: Fri Sep 29, 2006 10:55 am

Tähän avattareen ei oikeastaan mitään lisäyksiä enää keksi, joten unelma saavutettu?

Nyt päätin alkaa säästämään tuota Nitemare Collaria varten. Olen ollut tässä jo melko kauan ilman varsinaista säästökohdetta, joten on mukavaa, että on taas joku päämäärä mikä tulisi saavuttaa. Nyt yritän tässä hulluna postailla ja kaikkea. Ansaitakseni lisää kultaa. >:3

Vielä puuttuu jotain 10k.

melancolique

Dangerous Friend

mirkacerena

PostPosted: Thu Oct 19, 2006 12:56 pm

No siis ensimmäiseksi keräsin onkimalla rahaa, että saisin paremman ongen. Joten. xd Yksi tavoite täynnä! Siis tottakai haluaisin näyttää samalta kuin tuossa minun allekirjoituksessani, on se sen verran soma, mutta se taas vie aikaa. xp

Kai sitä taas kerran kerätään rahaa parempaan onkeen tai jotain. wink
PostPosted: Sat Oct 21, 2006 12:05 am

Nuo uudet donation items on aika houkuttelevia. Kultatilanne tulee kylla olemaan sen verran huono, etta menee pari kuukautta ennenkuin sellaisen voi itse ostaa. (Voiko sellaisen lahjoituksen tehda, jos on nk. non-american? Miten?)

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

wic

Brutal Witch

PostPosted: Mon Oct 30, 2006 12:53 am

hooleihin. no ei! eivät ne näyttäneet hyviltä. kaninkorviin. ei niihinkään. täällä ei ole mustia malleja niistä. olisipa... varmaan sitten johonkin hölmöön vaatteeseen. mitä nyt sitten löytäisi... kun on sukua Boogenightille, ostaa yleensä riepuja!
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 10:06 am

Nyt kun sain oman wishlistini toteutettua säästän rahaa muulini vaatettamiseen. xd Emmä täällä osaa olla ellen ole säästämässä jotain varten... Eikä ole mitään mielenkiintoa kasvattaa omaisuutta miljuuniin kultapalasiin. Jotkut vanhat 03 ja 04-donation itemit ovet kyllä nykyään aikas hintavia, mutta en minä niistä raaskisi luopua... sweatdrop

Wicked
Captain

Zeggo

PostPosted: Tue Oct 31, 2006 12:23 pm

vihdoin, oikea avi questi! dramallama
PostPosted: Sat Nov 25, 2006 2:27 pm

Um enpä ole nähtävästi tänne vielä postannut, joooteeen...

säästelen nyt kovasti Katanaan... siin onkin kovin työ...

lisäks on sit miljoona muuta 1000-3000 hintasta tavaraa... Mut siis olis mulla muihin tavaroihin jo varaa, mut se perskutan katana... >_<

Kesakeru

wic

Brutal Witch

PostPosted: Mon Nov 27, 2006 12:26 am

..vähän aikaa sitten arvelin, etten enää tarvitse mitään. eivät iskeneet enkelikrääsä, eikä pirunvehkeet, eivät apinat tai ufot... meikä tahtoi olla pupu! mrgreen sitten meikä näki eräänä päivänä miekan. ja *trant tra tant tant tant tant taa!* kuulostaa että seuraa taas pienoinen kausi säästämistä. xd
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces