|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 4:46 am
Calahara Lorraaa Calahara jep, mijn evil smile is ook weer aan het werk twisted mwahahahaha.... twisted *is duidelijk aan het genieten* we zouden bijna bang voor je worden :') dat zou ook moeten twisted mwahahahaha........... twisted *zingt weer ineens* I rule the world and everyone! (van hark the haralds angels sing (eigen versie)) emo nu durf ik niet meer langs te komen emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 4:51 am
Dashinator Calahara Lorraaa Calahara jep, mijn evil smile is ook weer aan het werk twisted mwahahahaha.... twisted *is duidelijk aan het genieten* we zouden bijna bang voor je worden :') dat zou ook moeten twisted mwahahahaha........... twisted *zingt weer ineens* I rule the world and everyone! (van hark the haralds angels sing (eigen versie)) emo nu durf ik niet meer langs te komen emo ik ben heel vrolijk hoor dat schijnt een glimlach op ieders gezicht te toveren. whee blaugh *heeft een -hele blije diepe niet tegen te houden glimlach* mijn 'gemene' buien zijn vrolijk en zonder iemand pijn te doen. beef en surrender (glimlach) mwahahahaha....... en ja ik ben een hele grote overenthousiastische idioot mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 4:54 am
okay -is nog steeds bang om langs te komen-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 5:18 am
awww... ik vervang twisted wel door andere dingen..... hopelijk helpt dat whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 5:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 10:27 am
ninja Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn tweeling-zus haar gedrag. (grapje) xp *heeft zin in pompoenen uithollen, en één pompoen-soufflé maken* Waar heb ik nog allemaal meer zin in *kijkt uit naar Halloween event & is blij met vakantie. pakt (kook)boek("je") erbij en geniet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 10:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 11:07 am
het gaat nog over spoken rolleyes soort van... en ik weet dat je verantwoordelijk... eh... NIET verantwoordelijk... bent sweatdrop
kom op iedereen... LETS BUST SOME GHOSTS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 12:06 pm
met ze in contact komen bedoel je!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 12:36 pm
ik bedoel dat ik nu slechte spoken ga jagen ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 1:25 pm
succes het worden er steeds minder (hoe lang heeft het wel niet geduurd voordat gaya bezeten werd? überhaupt iemand bezeten werd)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 7:16 am
Dashinator ik bedoel dat ik nu slechte spoken ga jagen ninja Staat Gaya op je lijstje? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 11:43 am
kittyocean Dashinator ik bedoel dat ik nu slechte spoken ga jagen ninja Staat Gaya op je lijstje? stare nope... nog niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 12:51 pm
Ik vraag me trouwens af, zijn spoken er bewust van dat wij ze slecht vinden of eng?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 1:14 pm
ja... anders zouden ze zich normaal laten zien... als wij ze normaal zouden accepteren... dan zouden ze gewoon normaal bij ons zijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |