|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:34 pm
Miss drie echt prijsjes? En wat precies verstaan jullie onder troostprijsjes? (met die dingen van tegenwoordig kunnen we er zo een paar pannenkoeken of harddoosje zoiets dergelijks in doen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:34 pm
check pillows account ff anders is het geen verrassing >.> het moet echt een verrassing blijven blaugh
stel maar wat voor als hoofdprijsjes...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:40 pm
XD *Kan niet wachten op Darlaa's reactie* Ik zat zelf voor hoofdprijs aan een Red Magic hat te denken.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:47 pm
Oh jolijt.. serieus? en dan de andere volstoppen met eten? (of knuffels)
Eh pandy? ontzettend lief en veelte ongelieft.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:48 pm
ah kom op, het moet een beetje lullig leuk blijven xD
maar goed de hoofdprijsjes moeten nog en de definitieve aankleding...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:49 pm
Darlaa Oh jolijt.. serieus? en dan de andere volstoppen met eten? (of knuffels) Eh pandy? ontzettend lief en veelte ongelieft. *blink blink* eh nani? het is een idee xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:50 pm
Zakou Nenharma Darlaa Oh jolijt.. serieus? en dan de andere volstoppen met eten? (of knuffels) Eh pandy? ontzettend lief en veelte ongelieft. *blink blink* eh nani? het is een idee xDEn de marshmellow plushy nog iets dat leuk is op een slaapfeesje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:51 pm
Pandy zou wel leuk zijn als hoofdprijs ja! Ik heb trouwens de imagemap af ^^ Wanneer gaan we morgen exact de locatie verkondigen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:52 pm
ah jah! en de kleine ghosty!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:54 pm
heeft iemand een rugzak? ik heb nog vier sneeuwmannetjes
de exacte locatie wordt volgens mij een uur voor tijd verkondigd maar het kan niet echt kwaad om nu al alles op te zetten, niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:58 pm
Oranjekorfbalpizza! Pandy zou wel leuk zijn als hoofdprijs ja! Ik heb trouwens de imagemap af ^^ Wanneer gaan we morgen exact de locatie verkondigen? Dus pandy +-3500 Marshmellow plushy +- 1250 eh verder? ik weet niet wat het budget is sweatdrop rendierslippers zijn, 2800 grunny slippers, 3800 Hoeveel hoofdprijzen hebben we in totaal nodig? 3 voor de pilow quest en twee voor de avatar contest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 12:59 pm
Ja, maar wat IS die tijd! XD
Ik ga wel zo naar bed hoor ^__^; Ik heb nog wat kleine frutsel dingetjes die misschien tussendoor als imgleft of imgright leuk staan, ik post ze zo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:00 pm
Zakou Nenharma heeft iemand een rugzak? ik heb nog vier sneeuwmannetjes
de exacte locatie wordt volgens mij een uur voor tijd verkondigd maar het kan niet echt kwaad om nu al alles op te zetten, niet? Eh, jah we kunnen wel alvast beginnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|