meppu
Oikealla kadella olen tehnyt koko ikani melkein kaiken, tosin jotkin asiat sujuvat myos vasemmalla kadella, kuten esim. kaukosaatimen kaytto, kannykan kaytto, jonkin asteinen syominen, ja vaikka mita.. Ainoat asiat mitka ei onnistu vasemmalla kadella on melkeinstansa kirjoittaminen ja vessassa takapuolen pyyhkiminen. Toisaalta siis olen molempikatinen, mutta miut on kasvatettu oikeakatisena >___< hmm. itsellakin kummissiin on syonnissa orvellysta, kun ensin on haarukka oikeassa kadessa ja veitsi menee yleensa oikeaan, niin siina vaihan kesken kaiken... mutta toisin painkin osaan. tai jotenkin.
xp iska yritti yhesti selvittaa miunkin katisyytta just kummalla kaella pyyhkii takamuksen
xd mina kun vastasin vasemmalla, iska julisti minut vasenkatiseksi. kuitenkin oikeakatinen siskokin kayttaa vasenta katta. ei sekaan toiminut
xp ma osaan melkein kirjottaa oikealla. se vaan on tuskaista, tuskaisen epaselvaa ja tuskastuttavan hidasta... vois treenata joskus
sweatdrop mutta meidan perheessa on vain oikeakatisia, paitsi mina ja pikkuveli. itteni olenkin jo selostanut, mutta pikkuveli on viela hieman enemman vasenkatisen puolella
sweatdrop kehitysvammanenhan se
rolleyes meppu
Isani on vasenkatinen, mutta muu perheeni on oikeakatinen. Ja isi vielakin muistelee kauhulla kouluaikojaan kun ei opettaja antanut kirjoittaa vasemmalla kadella vaan pakotti kirjoittamaan oikealla ja sitten isin kasiala tietenkin oli huonompi, niin tulihan siitakin sitten valittamista opettajalta. Ja kyllapa isi sai muutaman kerran karttakepista sormilleen jos opettaja huomasi isan kirjoittavan vasemmalla kadella. Ilkeita olivat kylla opettajat siihen aikaan! evil
ala-asteen ex-rehtori oli kouluaikoinaan pakotettu kirjottamaan oikealla kaella myos, ja kasiala oli lytistynyt niin etta nykyaankin kirjottaa oikealla, mutta kaikki oppilaat valittelivat ettei kirjotuksesta saa selvaa. minunkin luokkani valitti sen verran(minua tietenkin lukuunottamatta) etta oli luokanopen englanti. yhden vuoden ehti vanha kunnon Kananen minua opettaa, sitte meni elakkeelle ja muutti Espanjaan. lahetti koululle espanjankielisen Harry Potter kolmosen
razz *eiyhtaanofftopic*