Welcome to Gaia! ::

-Seraphoid-'s avatar

Clean Shapeshifter

Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy

hey brug you owe me 200k pay me now
me: i only have 10k now but don't worry i'll do a couple of animations and i'll give you your 200k in an hour or 2 XD
nice shop, awesome work, those pixels must be time consuming lol, any stuff I make is random gifs from videos and such as stamps on my dA
yes is damn time consuming DX
sometimes I get lazy
im lazy right now XD
lol
Bruguduystunstugudunstuy's avatar

Devoted Hunter

4,950 Points
  • Battle: Rogue 100
  • Treasure Hunter 100
  • Brandisher 100
-Seraphoid-

User Image
awsome work i wonder where he is now
-Seraphoid-'s avatar

Clean Shapeshifter

Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-

User Image
awsome work i wonder where he is now
who knows, he doesn't show up in search lol?
Bruguduystunstugudunstuy's avatar

Devoted Hunter

4,950 Points
  • Battle: Rogue 100
  • Treasure Hunter 100
  • Brandisher 100
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-

User Image
awsome work i wonder where he is now
who knows, he doesn't show up in search lol?
XD244 but i think he quit
-Seraphoid-'s avatar

Clean Shapeshifter

Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-

User Image
awsome work i wonder where he is now
who knows, he doesn't show up in search lol?
XD244 but i think he quit
aww that sucks D:
Bruguduystunstugudunstuy's avatar

Devoted Hunter

4,950 Points
  • Battle: Rogue 100
  • Treasure Hunter 100
  • Brandisher 100
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-

User Image
awsome work i wonder where he is now
who knows, he doesn't show up in search lol?
XD244 but i think he quit
aww that sucks D:
sure does DX
-Seraphoid-'s avatar

Clean Shapeshifter

Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-

User Image
awsome work i wonder where he is now
who knows, he doesn't show up in search lol?
XD244 but i think he quit
aww that sucks D:
sure does DX
wtf is your username by the way, is it from that music video on your profile or...??? it's funny.
Bruguduystunstugudunstuy's avatar

Devoted Hunter

4,950 Points
  • Battle: Rogue 100
  • Treasure Hunter 100
  • Brandisher 100
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
who knows, he doesn't show up in search lol?
XD244 but i think he quit
aww that sucks D:
sure does DX
wtf is your username by the way, is it from that music video on your profile or...??? it's funny.
lol its anti hack i have to go to wikipedia and copy paste this so i can log in XD
Furry_Fan_Boy's avatar

Shy Friend

10,600 Points
  • Object of Affection 150
  • Team Jacob 100
  • Healer 50
I see 3 people in the banner
Im Your Passenger's avatar

Dedicated Warlord

10,250 Points
  • PvP 200
  • 50 Wins 150
  • Bunny Hoarder 150
OMG lalalalalala. ice cream
-Seraphoid-'s avatar

Clean Shapeshifter

Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
who knows, he doesn't show up in search lol?
XD244 but i think he quit
aww that sucks D:
sure does DX
wtf is your username by the way, is it from that music video on your profile or...??? it's funny.
lol its anti hack i have to go to wikipedia and copy paste this so i can log in XD
any hack?
Bruguduystunstugudunstuy's avatar

Devoted Hunter

4,950 Points
  • Battle: Rogue 100
  • Treasure Hunter 100
  • Brandisher 100
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
aww that sucks D:
sure does DX
wtf is your username by the way, is it from that music video on your profile or...??? it's funny.
lol its anti hack i have to go to wikipedia and copy paste this so i can log in XD
any hack?
without copy paste the hackers gonna have a hard time typing this XD
-Seraphoid-'s avatar

Clean Shapeshifter

Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
aww that sucks D:
sure does DX
wtf is your username by the way, is it from that music video on your profile or...??? it's funny.
lol its anti hack i have to go to wikipedia and copy paste this so i can log in XD
any hack?
without copy paste the hackers gonna have a hard time typing this XD
lols
Bruguduystunstugudunstuy's avatar

Devoted Hunter

4,950 Points
  • Battle: Rogue 100
  • Treasure Hunter 100
  • Brandisher 100
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
wtf is your username by the way, is it from that music video on your profile or...??? it's funny.
lol its anti hack i have to go to wikipedia and copy paste this so i can log in XD
any hack?
without copy paste the hackers gonna have a hard time typing this XD
lols
genius oh yeah XD
-Seraphoid-'s avatar

Clean Shapeshifter

Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
Bruguduystunstugudunstuy
-Seraphoid-
wtf is your username by the way, is it from that music video on your profile or...??? it's funny.
lol its anti hack i have to go to wikipedia and copy paste this so i can log in XD
any hack?
without copy paste the hackers gonna have a hard time typing this XD
lols
genius oh yeah ******** yeah

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games