Welcome to Gaia! ::


Wealthy Genius

11,600 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Profitable 100
  • Market Browser 100
Lady Akiyo
*heeft nog steeds weekend* ninja

Luxe probleem! mrgreen


Ik tik net de maandag af, werk zit er weer op. xp *gaat naar huis*

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
wagnas
Lady Akiyo
*heeft nog steeds weekend* ninja

Luxe probleem! mrgreen


Ik tik net de maandag af, werk zit er weer op. xp *gaat naar huis*


Ik heb gewoon een ontzettend goed rooster ontvangen wink heerlijk!

Salathielly's Partner

Dainty Kitten

27,550 Points
  • Streaker 200
  • Marathon 300
  • Perfect Attendance 400
Lady Akiyo
*heeft nog steeds weekend* ninja

Ik ook cat_blaugh Wel bijna afgelopen though cat_sad
xSahri
p-shdw
Ik ook uit Noord Holland!! emotion_brofist

Oh en trouwens,
MGC-Experience in November! Ik ben er weer bij als vrijwilliger! Dus als iemand hier ook komt ff gedag zeggen dan emotion_dowant

Interessant surprised En de kaartjes zijn zoveel goedkoper bij deze con dan bij die in Almelo o.o
Oh echt? Ik weet niet zoveel over de prijzen van conventions...dit wordt pas mn tweede convention (en ls vrijwilliger) omdat ik niemand heb die met me meegaat rofl

@Mo
volgend jaar gaan we samen toch!

Loiterer

Waaa, so many Dutch. Hallo, but ich bin Deutsch XD
The grammar talk was funny, like anyone up here understands ours too rofl

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
p-shdw
xSahri
p-shdw
Ik ook uit Noord Holland!! emotion_brofist

Oh en trouwens,
MGC-Experience in November! Ik ben er weer bij als vrijwilliger! Dus als iemand hier ook komt ff gedag zeggen dan emotion_dowant

Interessant surprised En de kaartjes zijn zoveel goedkoper bij deze con dan bij die in Almelo o.o
Oh echt? Ik weet niet zoveel over de prijzen van conventions...dit wordt pas mn tweede convention (en ls vrijwilliger) omdat ik niemand heb die met me meegaat rofl

@Mo
volgend jaar gaan we samen toch!


jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hopelijk heb ik dan wel tijd! gonk
Lady Akiyo
p-shdw
xSahri
p-shdw
Ik ook uit Noord Holland!! emotion_brofist

Oh en trouwens,
MGC-Experience in November! Ik ben er weer bij als vrijwilliger! Dus als iemand hier ook komt ff gedag zeggen dan emotion_dowant

Interessant surprised En de kaartjes zijn zoveel goedkoper bij deze con dan bij die in Almelo o.o
Oh echt? Ik weet niet zoveel over de prijzen van conventions...dit wordt pas mn tweede convention (en ls vrijwilliger) omdat ik niemand heb die met me meegaat rofl

@Mo
volgend jaar gaan we samen toch!


jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hopelijk heb ik dan wel tijd! gonk
Ik hoop dat ik dan ook kan >_____<

Lonely Genius

Duddeee... Ik kom na 2 maanden weer eens online en die marketplace prijzen zijn echt all over the place!!! I can never buy an item again....

Anyway, HOOOOOOIII whutup peeps (:

Salathielly's Partner

Dainty Kitten

27,550 Points
  • Streaker 200
  • Marathon 300
  • Perfect Attendance 400
Minasuke
Duddeee... Ik kom na 2 maanden weer eens online en die marketplace prijzen zijn echt all over the place!!! I can never buy an item again....

Anyway, HOOOOOOIII whutup peeps (:

Ja die inflatie is echt niet te stuiten >.<

Lonely Genius

xSahri
Minasuke
Duddeee... Ik kom na 2 maanden weer eens online en die marketplace prijzen zijn echt all over the place!!! I can never buy an item again....

Anyway, HOOOOOOIII whutup peeps (:

Ja die inflatie is echt niet te stuiten >.<


ikr. Sinds die cash is ingegaan, heeft alles echt zn waarde verloren :') Ik weet nog dat ik moest zwoegen voor een 20k monthly collectible... Maarja, zij maken wel dikke moneys.

Anyways, How are you?

Salathielly's Partner

Dainty Kitten

27,550 Points
  • Streaker 200
  • Marathon 300
  • Perfect Attendance 400
Minasuke
xSahri
Minasuke
Duddeee... Ik kom na 2 maanden weer eens online en die marketplace prijzen zijn echt all over the place!!! I can never buy an item again....

Anyway, HOOOOOOIII whutup peeps (:

Ja die inflatie is echt niet te stuiten >.<


ikr. Sinds die cash is ingegaan, heeft alles echt zn waarde verloren :') Ik weet nog dat ik moest zwoegen voor een 20k monthly collectible... Maarja, zij maken wel dikke moneys.

Anyways, How are you?

Wel goed maar moe >.< Slecht geslapen vannacht.

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Minasuke
xSahri
Minasuke
Duddeee... Ik kom na 2 maanden weer eens online en die marketplace prijzen zijn echt all over the place!!! I can never buy an item again....

Anyway, HOOOOOOIII whutup peeps (:

Ja die inflatie is echt niet te stuiten >.<


ikr. Sinds die cash is ingegaan, heeft alles echt zn waarde verloren :') Ik weet nog dat ik moest zwoegen voor een 20k monthly collectible... Maarja, zij maken wel dikke moneys.

Anyways, How are you?


die tijd van MC's dat je echt heel hard je best moest doen om alle gg bij elkaar te krijgen ken ik ook nog wel.. gonk wat een drama is het nu om fatsoenlijk gg te ontvangen... Gelukkig heb ik een hobby waarbij ik nog wel gg kan verdienen.. maarja.. snap heel best dat dit demotiverend kan werken voor anderen... sad vooral mensen die nieuw zijn hier..

Wat maakt het dat jij na 2 maand weer eens om t hoekje komt kijken? wink
p-shdw
Deze is jarig lol
Van harte gefeliciteerd smile
Telt Belgiƫ ook?

Lonely Genius

Lady Akiyo
Minasuke
xSahri
Minasuke
Duddeee... Ik kom na 2 maanden weer eens online en die marketplace prijzen zijn echt all over the place!!! I can never buy an item again....

Anyway, HOOOOOOIII whutup peeps (:

Ja die inflatie is echt niet te stuiten >.<


ikr. Sinds die cash is ingegaan, heeft alles echt zn waarde verloren :') Ik weet nog dat ik moest zwoegen voor een 20k monthly collectible... Maarja, zij maken wel dikke moneys.

Anyways, How are you?


die tijd van MC's dat je echt heel hard je best moest doen om alle gg bij elkaar te krijgen ken ik ook nog wel.. gonk wat een drama is het nu om fatsoenlijk gg te ontvangen... Gelukkig heb ik een hobby waarbij ik nog wel gg kan verdienen.. maarja.. snap heel best dat dit demotiverend kan werken voor anderen... sad vooral mensen die nieuw zijn hier..

Wat maakt het dat jij na 2 maand weer eens om t hoekje komt kijken? wink


Dan moet het wel een goeie hobby om zoveel te krijgen ;D
Ik vind het sneu indeed voor de nieuwe mensen... Maarja dan maar na 2 dagen gelijk weg ofso.

Ik spring af en toe ff op gaia om ff te kijken of ik nog iets gemist heb. Afgelopen zomer heb ik een nieuwe laptop gekocht en had t niet als snelknop en dacht er gister opeens aan (gevalletje van SOG wss) En toen kwam ik hier en was alles nog erger :') Oftewel, niks gemist haha.

Ben nu ook ziek, dus dan is mijn concentratie helemaal naar de filistijnen gonk

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum