Welcome to Gaia! ::


p-shdw
RBoeie
p-shdw
RBoeie
p-shdw
Mijn voeten zijn gaar van het lopen geworden! gonk
mn linkervoet is een soort van platvoet geworden...loopt niet lekker .___.
aiai wel goeie schoenen aan?
Hmmm denk dat het tijd is voor nieuwe, heb deze al jaren =P
jah had mijn oude ook sick lang haha xD hard to give up on them. maarja heb nu wel schoenen die beter zitten xD van die all stars whee
haha precies!
Ik heb deze schoenen al .. meer dan 5 jaar denk ik??? Vorm van mn voeten zijn in de loop der jaren ook veranderd denk ik. Deze zit zo lekker though. zit gel onder whee
nice nice ^^ jah idd naja moest op het laatst wel nieuwe halen. mijn oude heb ze nog wel maar die vielen bijna uit mekaar XD
RBoeie
p-shdw
RBoeie
p-shdw
RBoeie
p-shdw
Mijn voeten zijn gaar van het lopen geworden! gonk
mn linkervoet is een soort van platvoet geworden...loopt niet lekker .___.
aiai wel goeie schoenen aan?
Hmmm denk dat het tijd is voor nieuwe, heb deze al jaren =P
jah had mijn oude ook sick lang haha xD hard to give up on them. maarja heb nu wel schoenen die beter zitten xD van die all stars whee
haha precies!
Ik heb deze schoenen al .. meer dan 5 jaar denk ik??? Vorm van mn voeten zijn in de loop der jaren ook veranderd denk ik. Deze zit zo lekker though. zit gel onder whee
nice nice ^^ jah idd naja moest op het laatst wel nieuwe halen. mijn oude heb ze nog wel maar die vielen bijna uit mekaar XD
bwahahaha dat is geen goed teken nee xd

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
RBoeie
x-a k i y o-x
Blakie-kun
x-a k i y o-x
Blakie-kun
Cryostix
Hoe oud ben je, Blakie?
Blake en ik ben 20. 3nodding


ik zou zelf persoonlijk wanneer een meisje al een vriend heeft niet ermee gaan klooien. je maakt het voor dat meisje natuurlijk ook lastig...
ja dat is wel zo maar ik vind dat ze moet weten hoe ik me voel voor haar. o:


je vroeg om advies toch..? xd
jah maar hij vroeg et ook al @ chatterbox en al eerder hier dus denk dat ie allang een plan heeft en wil het rechtvaardigen door mensen te zoeken die het met em eens zijn xD imo en dis geen advies gewoon afwachten tot het uitgaat niet klooien met een ander z'n relatie krijg je het meisje niet mee en als al vreemdgaat met hem dan kun je der zelf niet meer vertrouwen. En zowiezo een d**k-move om een vriendin te proberen af te pakken.


ikr rofl

maar hij zei advies in zijn post wink en dan vind ik het raar als je dan eigenlijk al een sneaky plan hebt bedacht om t haar wel te vertellen.

tsja.. liefde doet rare dingen met je wink

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
p-shdw
x-a k i y o-x
p-shdw
x-a k i y o-x
p-shdw
Ben in Madrid! 8D
en mjn GOD het was 40 graden vandaag @_______@;;


LEKKER!!! heart das beter dan hier want wij hebben onweer en regen (naja het noorden dan ik weet niet hoe het voor de rest van t land is.... rofl )
dude, 40 is niet uit te houden!!! XDDDD
Maar altijd beter dan regen en regen tijdens de zomer! emotion_facepalm
Al moet ik wel zeggen dat ik mn tablet wel mis hoor razz heart


hahahaha niet zeuren! xD die paar dagen dat je je tablet moet missen! rofl hahahahah!

ik krijg straks ook te maken met 40graden ninja
Nawwwwwwwwww, maar ik mis hem...haar... het? xDDDDD

Oh! Waar ga je heen? 4laugh


Cyprus heart heart heart heart heart heart 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh

17 augustus ga ik weg ninja
x-a k i y o-x


ikr rofl

maar hij zei advies in zijn post wink en dan vind ik het raar als je dan eigenlijk al een sneaky plan hebt bedacht om t haar wel te vertellen.

tsja.. liefde doet rare dingen met je wink
jah idd of et is gewoon fake xD voor wat aandacht kan ook nog XD haha ach jah, beetje apart imo xD
x-a k i y o-x
p-shdw
x-a k i y o-x
p-shdw
x-a k i y o-x
p-shdw
Ben in Madrid! 8D
en mjn GOD het was 40 graden vandaag @_______@;;


LEKKER!!! heart das beter dan hier want wij hebben onweer en regen (naja het noorden dan ik weet niet hoe het voor de rest van t land is.... rofl )
dude, 40 is niet uit te houden!!! XDDDD
Maar altijd beter dan regen en regen tijdens de zomer! emotion_facepalm
Al moet ik wel zeggen dat ik mn tablet wel mis hoor razz heart


hahahaha niet zeuren! xD die paar dagen dat je je tablet moet missen! rofl hahahahah!

ik krijg straks ook te maken met 40graden ninja
Nawwwwwwwwww, maar ik mis hem...haar... het? xDDDDD

Oh! Waar ga je heen? 4laugh


Cyprus heart heart heart heart heart heart 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh

17 augustus ga ik weg ninja
Oh Cyprus is leuk! 4laugh
Wel supa heet idd XD

Shirtless Sex Symbol

8,000 Points
  • Streaker 200
  • Window Shopper 100
p-shdw
Blakie-kun
p-shdw
Blakie-kun
p-shdw
dude, 40 is niet uit te houden!!! XDDDD
Maar altijd beter dan regen en regen tijdens de zomer! emotion_facepalm
Al moet ik wel zeggen dat ik mn tablet wel mis hoor razz heart
waar ben je in madrid? Dan kom ik je opzoeken 8D
Ehhhhh overal en nergens????
Madrid is vet klein vergeleken met Barca =P

lol alright. Ik ga niet op vakantie dit jaar maaar dit leek me de perfecte gelegenheid om toch te gaan xD;
! O:
Nou ik ga zo naar de kabelbaan voor als je toch komt aha! xD
alright ik kom eraan. Hoe lang blijf je daar nog?

Shirtless Sex Symbol

8,000 Points
  • Streaker 200
  • Window Shopper 100
x-a k i y o-x
Blakie-kun
x-a k i y o-x
Blakie-kun
Cryostix
Hoe oud ben je, Blakie?
Blake en ik ben 20. 3nodding


ik zou zelf persoonlijk wanneer een meisje al een vriend heeft niet ermee gaan klooien. je maakt het voor dat meisje natuurlijk ook lastig...
ja dat is wel zo maar ik vind dat ze moet weten hoe ik me voel voor haar. o:


je vroeg om advies toch..? xd
ja dat klopt.

Shirtless Sex Symbol

8,000 Points
  • Streaker 200
  • Window Shopper 100
RBoeie
x-a k i y o-x


ikr rofl

maar hij zei advies in zijn post wink en dan vind ik het raar als je dan eigenlijk al een sneaky plan hebt bedacht om t haar wel te vertellen.

tsja.. liefde doet rare dingen met je wink
jah idd of et is gewoon fake xD voor wat aandacht kan ook nog XD haha ach jah, beetje apart imo xD
ik ben niet aan het faken. Leuk dat je dat denkt, maar dit is echter niet het geval. Bedankt voor het begrip.
Blakie-kun
RBoeie
x-a k i y o-x


ikr rofl

maar hij zei advies in zijn post wink en dan vind ik het raar als je dan eigenlijk al een sneaky plan hebt bedacht om t haar wel te vertellen.

tsja.. liefde doet rare dingen met je wink
jah idd of et is gewoon fake xD voor wat aandacht kan ook nog XD haha ach jah, beetje apart imo xD
ik ben niet aan het faken. Leuk dat je dat denkt, maar dit is echter niet het geval. Bedankt voor het begrip.
Zeg niet dat je 100% aan het faken bent maar ik twijfel aan je.
Het is alleen je weet al wat mensen gaan zeggen op je advies vraag. En daarom vind ik het wat vaag en geen respect voor andermans relatie. Je weet dat zij al een vriend heeft en wil niet wachten tot dat het uit is.

En zeg nu zelf als jij een vriendin hebt en een dude gaat dat allemaal tegen haar zeggen dan denk je ook van; WTF?!.

Als je echt redelijk advies wil hebben. Wait it out. dan heb je A. meer kans en B. voel je je niet een a** als je het zegt en zei voelt niks terug.

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
RBoeie
Het is alleen je weet al wat mensen gaan zeggen op je advies vraag. En daarom vind ik het wat vaag en geen respect voor andermans relatie. Je weet dat zij al een vriend heeft en wil niet wachten tot dat het uit is.

En zeg nu zelf als jij een vriendin hebt en een dude gaat dat allemaal tegen haar zeggen dan denk je ook van; WTF?!.

Als je echt redelijk advies wil hebben. Wait it out. dan heb je A. meer kans en B. voel je je niet een a** als je het zegt en zei voelt niks terug.


jup mee eens

Blessed Millionaire

Morgen terug naar Nederland. emotion_donotwant
Nicci knuffelen. emotion_dowant

Vanavond spare-ribs. emotion_bigheart

Shirtless Fairy

Hey veel berichten geen zin om ze allemaal te lezen maarja whee
Terug van vakantie! heart

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum