Welcome to Gaia! ::

Tables?

YUUUUSH 0.05859872611465 5.9% [ 46 ]
Flip that table! 0.1515923566879 15.2% [ 119 ]
(ノಥ益ಥ)ノ彡┻━┻ 0.52484076433121 52.5% [ 412 ]
POLL WHORE 0.086624203821656 8.7% [ 68 ]
Does you have cookies? 0.080254777070064 8.0% [ 63 ]
Wuzza a table? 0.039490445859873 3.9% [ 31 ]
+the game? 0.05859872611465 5.9% [ 46 ]
Total Votes:[ 785 ]
< 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 903 904 905 > >> >>> »|
Lyanda's avatar

Sparkly Fatcat

15,000 Points
  • Thread Flip 150
  • Protector of Cuteness 150
  • Destroyer of Cuteness 150
quick_star_blossom

I made something but I use doubles lmao
Doubles?
xiran pwns's avatar

Unbeatable Noob

11,300 Points
  • Survivor 150
  • Invisibility 100
  • Hunter 50
Lyanda
----- >

lmao i mean, like, what would you offer to draw?


User Image
quote me or I won't know that you exist....
Lyanda's avatar

Sparkly Fatcat

15,000 Points
  • Thread Flip 150
  • Protector of Cuteness 150
  • Destroyer of Cuteness 150
xiran pwns
Lyanda
----- >

lmao i mean, like, what would you offer to draw?


User Image
quote me or I won't know that you exist....

Ahaha, I have no idea. OuO
Axletia's avatar

O.G. Elder

YOUR SOUL. D<
Lyanda's avatar

Sparkly Fatcat

15,000 Points
  • Thread Flip 150
  • Protector of Cuteness 150
  • Destroyer of Cuteness 150
Axletia
YOUR SOUL. D<
My soul? What what??? eek
Are you gonna steal my soul? gonk
Axletia's avatar

O.G. Elder

Lyanda
My soul? What what??? eek
Are you gonna steal my soul? gonk


If it's useful enough. . w.
quick_star_blossom's avatar

Magic Mage

15,300 Points
  • Battle: KO 200
  • Battle: Level Up 200
  • Hero 100
Lyanda
quick_star_blossom

I made something but I use doubles lmao
Doubles?


double item?
use one item twice
xD



Lyanda's avatar

Sparkly Fatcat

15,000 Points
  • Thread Flip 150
  • Protector of Cuteness 150
  • Destroyer of Cuteness 150
quick_star_blossom
Lyanda
quick_star_blossom

I made something but I use doubles lmao
Doubles?


double item?
use one item twice
xD



Aaaah, I see.
Hmmm, maybe get another one? emotion_c8
Lyanda's avatar

Sparkly Fatcat

15,000 Points
  • Thread Flip 150
  • Protector of Cuteness 150
  • Destroyer of Cuteness 150
Axletia
Lyanda
My soul? What what??? eek
Are you gonna steal my soul? gonk


If it's useful enough. . w.

My soul is useless!
All it can do is animate this body. =w=
Axletia's avatar

O.G. Elder

Lyanda

My soul is useless!
All it can do is animate this body. =w=


That's a lot of power. o<
Lyanda's avatar

Sparkly Fatcat

15,000 Points
  • Thread Flip 150
  • Protector of Cuteness 150
  • Destroyer of Cuteness 150
Axletia
Lyanda

My soul is useless!
All it can do is animate this body. =w=


That's a lot of power. o<

You think? eek
Oh gosh! You think it can power a nuclear weapon too? User Image
Axletia's avatar

O.G. Elder

Lyanda

You think? eek
Oh gosh! You think it can power a nuclear weapon too? User Image


...
...maybe. emotion_donotwant
Lyanda's avatar

Sparkly Fatcat

15,000 Points
  • Thread Flip 150
  • Protector of Cuteness 150
  • Destroyer of Cuteness 150
Axletia
Lyanda

You think? eek
Oh gosh! You think it can power a nuclear weapon too? User Image


...
...maybe. emotion_donotwant

OMG YAY emotion_kirakira
That's one step closer to world domination. emotion_dowant emotion_awesome
Axletia's avatar

O.G. Elder

Lyanda

OMG YAY emotion_kirakira
That's one step closer to world domination. emotion_dowant emotion_awesome


Not if you're dead. 8D
Lyanda's avatar

Sparkly Fatcat

15,000 Points
  • Thread Flip 150
  • Protector of Cuteness 150
  • Destroyer of Cuteness 150
Axletia
Lyanda

OMG YAY emotion_kirakira
That's one step closer to world domination. emotion_dowant emotion_awesome


Not if you're dead. 8D

Tssssk. Cats have 9 lives.
Infinity when you're an alien one. emotion_awesome

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games