Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 96 comments

o0-Goddess Yuki Suzume-0o's avatar

Report | 03/05/2011 9:32 am

o0-Goddess Yuki Suzume-0o

Ur profile is THE shizz cause Sephiroth is just that sexy! whee
DonutLetter's avatar

Report | 02/04/2011 11:54 pm

DonutLetter

I miss you too :c
I changed account to Tuna Hell
Add me
Koe Yumi's avatar

Report | 12/05/2010 2:50 pm

Koe Yumi

BUMP!
Calnestitcher's avatar

Report | 09/03/2010 8:24 pm

Calnestitcher

Hey, long time no see ^^ Haven't seen you on in a loooooooong time ^^ How are you? ^^
jasmineb11's avatar

Report | 07/02/2010 1:53 pm

jasmineb11

HEY yes im nekkid i know lol its jasmine off of facebook anyways soon ill be getting ,lusty soundrel
mecch16's avatar

Report | 04/04/2010 12:37 pm

mecch16

SEXY TRUCK | '|""";.., __.
|_..._...______===|==|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@

YOU'VE BEEN HIT! YOU'VE BEEN CONSIDERED ONE OF THE SEXIEST ON MY LIST! ONCE YOU'VE BEEN HIT YOU HAVE TO HIT THE SEXIEST PEOPLE. IF YOU GET HIT AGAIN YOU KNOW THAT YOU ARE REALLY SEXY. IF YOU BREAK THE CHAIN YOU HAVE UGLINESS FOR 15 YEARS ..........SO HIT 15 SEXY PEOPLE AND LET THEM KNOW THEY ARE SEXY...
SEND THIS TO ALL THE PEOPLE THAT YOU THINK ARE SEXY......

-IF YOU GOT 1 BACK THEN YOU ARE UGLY PEOPLE, JUST SENT YOU THIS TO BE NICE
-IF YOU GOT 2 BACK YOU'RE BETTER THAN UGLY
-IF YOU GET 3 BACK YOU'RE OKAY
-IF YOU GET 4 BACK THEN YOU'RE PRETTY
-IF YOU GET 5 BACK THEN YOU'RE FREAKIN SEXY

SEND THIS BACK TO ME IF U THINK IM A SEXY FRIEND!!
DonutLetter's avatar

Report | 04/03/2010 9:58 pm

DonutLetter

oh ok
DonutLetter's avatar

Report | 04/03/2010 9:50 pm

DonutLetter

nah im reading manga
DonutLetter's avatar

Report | 04/03/2010 9:49 pm

DonutLetter

xD
DonutLetter's avatar

Report | 04/03/2010 8:52 pm

DonutLetter

lol i got the software tat can make them dance woot XD
DonutLetter's avatar

Report | 04/03/2010 8:38 pm

DonutLetter

lmao xD
but i dont rlly like kaito's voice
its like...idk!! XD
Zeiraku's avatar

Report | 04/03/2010 7:05 pm

Zeiraku

Haha yup!
Zeiraku's avatar

Report | 04/03/2010 6:57 pm

Zeiraku

Ramen_Noodle101: "'cause I can and want to own all of the ubi ramen. Though that is a very weary goal but oh well. "

Copied from my mail. Haha. Even on his profile, it says he collects them. He's rich.... haha!
Zeiraku's avatar

Report | 04/03/2010 6:49 pm

Zeiraku

I bought them all when they were like... 600 gold each. Haha. It wasn't that expensive, I got all of my money back from Booty Grab and that collector who bought all the ramen from me. He has 500 of them! :O!
Zeiraku's avatar

Report | 04/03/2010 6:44 pm

Zeiraku

Haha no problem smile . If you want, and if I ever do this for another item, I can tell you so you can grab a bunch before I buy them out XD.
Zeiraku's avatar

Report | 04/03/2010 6:40 pm

Zeiraku

Lol. So if you still don't understand... let me make it not smart sounding XD. Haha!
If you buy out the competition....
You can price things however you want!
Anyways, thanks!
In a way, you and me are helping everyone who owns one of these things profit smile
Zeiraku's avatar

Report | 04/03/2010 6:34 pm

Zeiraku

Inflation makes me rich. Some collector dude bought a bunch of mine for 25k ea two days ago, and I made like 150k smile .

I bought out all the lower priced ramens, and am selling them for high. People sell their stuff according to the lowest price. I'm working on inflating the avrg. price, so I just sell them for really high. As long as the average goes up, I profit smile .
Zeiraku's avatar

Report | 04/03/2010 6:28 pm

Zeiraku

Yeah, it sounds creepy. Im just trying to make Ubi Ramens NOT worth only like 500 gold. If you look at the listings, most of them are being sold by me XD.
Zeiraku's avatar

Report | 04/03/2010 6:24 pm

Zeiraku

Thanks for listing your Ubi Ramen for not less than 1k smile . Made my little plan a lot easier! biggrin !
DonutLetter's avatar

Report | 04/02/2010 8:37 pm

DonutLetter

RALLY WHERE XD
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!