About

well whats to say, im an emo chick. yeah believe it or not. Im happy the way I am so yah. Dont judge cause you may be way worse than me XD. I luv music and writing. Ill cream you at video games cause im just that type of chick.

<div>User ImageUser Image</div>

User Image

Friends

Viewing 12 of 25 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

kerrang_lover

Report | 06/18/2008 3:05 pm

kerrang_lover

T-A-P-P-E-D-......YOU JUST BEEN TAPPED ON THE SHOULDER BECUZ YOU HAVE BEEN CONSIDERED AS ONE OF THE HOTTESTS GUYS OR GIRL ON MY FRIENDS LIST!!!... ONCE YOU HAVE BEEN TAPPED, YOU HAVE TO TAP 10 OF THE PRETTIEST GIRLS OR HOT GUYS ON UR FRIENDS LIST. IF YOU GET TAPPED AGAIN YOU WILL KNOW YOU ARE REALLY HOT! IF YOU BREAK THE CHAIN, YOUR FACE WILL BREAKOUT WITH PIMPLES...lol.. FOR 10 MONTHS.....SO TAP 10 OTHER PRETTY GIRLS OR HOT GUYS ON YOUR FRIENDS LIST TO LET THEM KNOW THEY ARE PRETTY OR HOT
curls_Rox
curls_Rox

Report | 09/28/2007 11:14 pm

curls_Rox

i luv ur hair its kool cuz ^_^
x----Mason

Report | 09/15/2007 4:31 pm

x----Mason

hey..VERY long time no see :3
curls_Rox

Report | 09/15/2007 11:18 am

curls_Rox

whats up cuz like ur profile its kool !!!
Scnene-Girl

Report | 08/13/2007 1:37 pm

Scnene-Girl

its ok!!! lol sorry i didnt get u anithing from cali!!! im sowwy!!! User Image User Image

but i will get u something next time im sure they will still have the

pants there in cali!!!

no i havent seen ur house i dont know how to see it but loraine

told me it looks sooo nice and kik a**!!!

lol
Scnene-Girl

Report | 08/09/2007 4:40 pm

Scnene-Girl

YEAH ITS OK SIS HOWS WORK WITH U MY SEXI LOVE?? I MISS U!!!! User Image

NO NOT YET I WANT TO WAIT TO BUY IT TILL I GET BACK OVER THERE!!! HEHE

DID U BUY ME THOSE EMO PANTS YET LUVE!!!??
curls_Rox

Report | 08/09/2007 9:21 am

curls_Rox

OMG I luv ur new avatar its so cute well send me messages cuz
curls_Rox

Report | 08/02/2007 5:48 pm

curls_Rox

hey cuz como estas luv your layout !!!
Scnene-Girl

Report | 07/29/2007 12:16 pm

Scnene-Girl

i love u tooo my smexi love!! lol

<3