Welcome to Gaia! ::

Reality: Resurrection!

Back to Guilds

relax with us 

Tags: contests, games, variety 

Reply 73: Random Life Discussion
Compulsion Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

defenderdarksun

PostPosted: Sun Apr 22, 2007 11:03 pm
I have a compulsion to continuously try to help other people. No matter what they need or want I try to help, even at personal loss. I just hate seeing people in pain or suffering. I have given up things I shouldn’t because someone else needed it or my time. I think I get used more than I help, but I can’t stop. If I don’t help it will eat at me until I fix it or try to make it up to that person. Is it a good thing to try and help people so much or should I try to back it off some? I think I need some help with it? Any Ideas?  
PostPosted: Sun May 13, 2007 6:10 pm
Oh Really? you know....I'v always wanted a kitsune mask...
haha jk

But I don't really see a probleme with this, but don't do it if the personal loss is great.

it's good karma  

Grimm IronShade


defenderdarksun

PostPosted: Mon May 14, 2007 3:11 am
Ces choses que je vous ai écrites qui croient au nom du fils de Dieu, celle vous pouvez savoir que vous avez la vie éternelle...  
PostPosted: Mon May 14, 2007 7:28 am
defenderdarksun
Ces choses que je vous ai écrites qui croient au nom du fils de Dieu, celle vous pouvez savoir que vous avez la vie éternelle...

ah bien, la vie internel n'exist pas dans mon opinion, et je pense que le fils du dieu etait exagere  

Grimm IronShade


defenderdarksun

PostPosted: Thu May 17, 2007 9:21 pm
alors à la vie nous devons offrir un affectueux au revoir jusqu'à ce qu'ils représentent une réalité d'elle doive posséder  
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 1:33 am
ne peut pas la vie deviennent comme elle était de sorte que tout le temps s'arrête dans lui soit des voies et libre nous tous...  

defenderdarksun


lazy bonz

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 8:39 am
It can be hard to find a balance.
You have great compassion for others! 3nodding
But maybe not enough for yourself. crying
Maybe you need to look at yourself as someone else,
and show the same kindness to yourself as you show to others. heart  
PostPosted: Sat Jun 16, 2007 11:06 am
now that the not english dun....ive got a compulsion to back talk everything my teacher says.....hehehehe  

C0Dy_626


Grimm IronShade

PostPosted: Sat Jun 16, 2007 4:18 pm
C0DiE626
now that the not english dun....ive got a compulsion to back talk everything my teacher says.....hehehehe

me too  
PostPosted: Sat Jun 16, 2007 4:31 pm
isint it fun?  

C0Dy_626


defenderdarksun

PostPosted: Sun Jun 17, 2007 10:28 pm
Je suis une petite personne triste... indigne pour être une fille... pathétique dans mon état constant de temps oublié et placer... inutile en cas de l'activité à long terme et longue... je ne me rappelle rien d'importance... et souligne le plus petit détail jusqu'à ce que toute la réalité devienne en tant que démêlé pendant qu'une rive de soie sur l'océan faisant rage... perdu dans la profondeur brumeuse de ma rêverie de constante et mon vide où tous les commande et calme d'art de l'auto-portrait est tombée et disparu... je se reposent sur des goupilles et les aiguilles dans une pause d'être... moi ne balancent jamais et contractent... l'agitation et la torsion... incapable de maintenir le mouvement dans mon corps... je semblent incapable nouveauté de vieilles choses.. Je sais où je suis. Je sais quand je dois en être où. Je sais autrefois combien de temps elle me prendra. Je ne sais pas pourquoi j'arrive une demi-heure tôt. Je ne sais pas se rappeler des jours. Je sais que je travaille ceci beaucoup de jours puis ces beaucoup au loin. Je parfois me rappelle les jours comme aujourd'hui est lundi mais demain serai le jour suivant et j'aurai deux jours au loin. Je ne sais pas où je serai ou moitié du temps d'où je suis venu. Tous les deux sur un avion physique et métaphysique, en tant que lui où  
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 3:31 pm
STOP THAT!! crying crying i dont understand not english  

C0Dy_626


lazy bonz

PostPosted: Fri Jun 29, 2007 8:47 am
Will you translate what you said for us? neutral  
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 9:50 am
lazy bonz
Will you translate what you said for us? neutral

I'll try later  

Grimm IronShade


Lovely Rainbow Samantha

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 10:33 pm
That means you're a good person.

Don't ever change that.

It does give you a sense of purpose. At least that's that with me...
 
Reply
73: Random Life Discussion

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum