Kommer du? |
Ja |
|
12% |
[ 3 ] |
Nej. |
|
87% |
[ 21 ] |
|
Total Votes : 24 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 12:21 pm
Okej, Vi träffas vid T-cenralen och leker runt lite varstans. Hela saken är på söndag och vi kommer att bli mer säkra på att det verkligen blir av ju mer som kommer.
Kommer kanske eller säkert: Peipha, Niddler, Mikusagi, Sakana-Sama, Lingon(Kommer säkert om Miku kommer), Aranea, GreenEyed och Dark Erika. Om jag har fattat det rätt i allafall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:58 am
Alltså, nej, det här fungerar inte! Peipha får slå på mig, då tar jag bort det har.... men tills dess.
Händelse: Gaia-träff Definition: Folk från Gaia träffas och umgås Krav: Drogfritt. Koffein tillåtet. Om man vill använda tobak får man avlägsna sig från gruppen en stund.
Mötesplats: T-Centralen, inomhus, trappan vid McDonald's (gå upp mot bussterminalen) Tid: 12:00 Datum: 22 Oktober 2006 Behövs: En peng ifall du blir hungrig. Dessutom blir det lättare om folk har SL-biljetter eller SL-kort.
Det är bra om folk har varandras mobilnummer också. Kom i tid!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 7:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 9:56 am
var är det ngnstans? när? mer detaljer kanske? O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 10:17 am
kureyuki var är det ngnstans? när? mer detaljer kanske? O_o Hai.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 11:33 am
Men om vi träffas så ska ni inte fråga mig om någonting utan fråga Arla istället. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 11:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:14 pm
Peipha Men om vi träffas så ska ni inte fråga mig om någonting utan fråga Arla istället. blaugh WTF xd Och sen när vet jag något om det här? Men... Kommer det typ vara luffa-runt-på-stan-och-allmänt-flumma-träff, eller? Låter rätt skoj i så fall ^_^ Om jag inte blir upptagen så kommer jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:32 pm
Niddler Peipha Men om vi träffas så ska ni inte fråga mig om någonting utan fråga Arla istället. blaugh WTF xd Och sen när vet jag något om det här? Men... Kommer det typ vara luffa-runt-på-stan-och-allmänt-flumma-träff, eller? Låter rätt skoj i så fall ^_^ Om jag inte blir upptagen så kommer jag. Det är lugnt, Arla, hennes pamma hjälper henne~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:48 am
Peipha måste logga in så att vi kan diskutera.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 6:58 am
Nu kommer Peiphaoch svara på en massa frågor! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 7:17 am
Mikusagi Alltså, nej, det här fungerar inte! Peipha får slå på mig, då tar jag bort det har.... men tills dess.
Händelse: Gaia-träff Definition: Folk från Gaia träffas och umgås Krav: Möjligen drogfritt, för det är Peipha som styr! <3
Mötesplats: T-Centralen, inomhus, trappan vid McDonald's (gå upp mot bussterminalen) Tid: 12:00 ? Behövs: En peng ifall du blir hungrig. Dessutom blir det lättare om folk har SL-biljetter eller SL-kort. Tack. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 7:19 am
Mikusagi Peipha måste logga in så att vi kan diskutera. Nu är jag här, tror jag i alla fall. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 7:20 am
Mikusagi Niddler Peipha Men om vi träffas så ska ni inte fråga mig om någonting utan fråga Arla istället. blaugh WTF xd Och sen när vet jag något om det här? Men... Kommer det typ vara luffa-runt-på-stan-och-allmänt-flumma-träff, eller? Låter rätt skoj i så fall ^_^ Om jag inte blir upptagen så kommer jag. Det är lugnt, Arla, hennes pamma hjälper henne~Wiiim! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|