|
|
Omakustanteet? |
Mitä ne ovat? |
|
0% |
[ 0 ] |
Ihan hyvä asia, saavat tuntemattomatkin tahot tuotoksiaan framille *nyökkäys* |
|
35% |
[ 7 ] |
Neutraali |
|
10% |
[ 2 ] |
Liian kalliita tasoonsa nähden. |
|
0% |
[ 0 ] |
Täydellinen asia ^^ |
|
5% |
[ 1 ] |
...porkkana.... |
|
50% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 20 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 8:46 am
Ajattelin viritellä keskustelua sarjakuvista...
Elikkäs mitä sarjakuvia luette mieluiten?
Minkälaisia, länsimaisia vai mangaa, vaiko peräti intialaisia?
Ja mitä mieltä olette omakustannesarjakuvista?
(Oliko täältä kukaan viime viikonloppuna sarjakuvafertivaaleilla Helsingissä???)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 3:05 am
Mangaa nyt luen mieluiten. Ei varmaan mikään suuri yllätys. sweatdrop Mutta kyllä hyviä länsimaisiakin sarjakuviakin löytyy. Aku Ankka on huippu. 3nodding Omakustannesarjakuvat on aika jees. En asiasta paljoa tiedä, mutta tiedän kuitenkin mitä se tarkoittaa biggrin
Ja ei. En ollut sarjakuvafestivaaleilla Helsingissä. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 12:47 pm
teen itse sarjakuvia, mutta lähinnä omaksi ja kavereitten iloksi. en aiokkaan edes niitä pahemmin julkasta rahaa vastaan.
tosin omat sarjikseni on aika paljo saanu vaikutteita cyanide and happinessistä, joka näkyy niin tyylissä kuin huumorissa. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 5:04 am
Olen sarjakuvien suurkuluttaja. Piirtelen moisia myös itse, tosin pöytälaatikkoon kun taidot eivät läheskään riitä suurempaan.
Omakustanteita ei ole tullut vastaan, ainakaan en myönnä muistavani yhtään.
Osaisiko joku muuten kertoa noista Sandmaneista. Niitä kun paljon hehkutetaan, mutta... missä järjestyksessä niitä pitäisi lukea?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 12:23 pm
onko olemassa intialaista sarjakuvaa? o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 1:23 pm
Luulis että on. o.o' En ole kyllä varma...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 5:30 am
Itse luen mielummin mangaa 3nodding Tosin kyll mie piirrän ite sarjista mut en pahimmiten näytä sitä kun Aerikselle kun se kertookin juuri minusta ja Aeriksesta sweatdrop Mut mukavaa sitä on kyll tehdä kunhan joskus iskis taas sarjiksen piirto himo kun sitä ei oo tullu pitkään aikaan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:15 am
Luen vain Mangaa mrgreen Teen itse myös sarjiksia mutta ne jäävät yleensä aina kesken koska jos en osaa piirtää mielestäni hyvin niin lopetan ne siihen saman tien.En koskaan ole keksinyt itse sarjiksiini hahmoja joten olen pöllinyt niitä esim: FF,Narutosta,YGO ja monista muista.Mutta ideoita multa kyll löytyy,vähän liiaksikin... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|