Hur många kommer eller funderar på att komma? |
yeeeeyyy Jag kommer!!! |
|
29% |
[ 5 ] |
Hmm, vet inte.. |
|
23% |
[ 4 ] |
Kan inte... Blir tillräkligt fatig med uppcon... |
|
5% |
[ 1 ] |
Nej jag kommer ej.. |
|
41% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 17 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 1:48 am
DÅ var det dags för en till anime kväll hemma hos mig den 7 oktober.. Denna anime kväll är lämpad för dem såm inte har råd att gå på uppcon... men givetvis får ni som ska på uppcon 07 ochså komma... Jag kan ta in max 60 pers och alla såver över allt på golvet där allt händer... fast dock vart det inte så myket såva förra anime kvällen.
Anime kvällen består av Anime titande och en massa spelande...
Dyp alla samma regler som sist om det nu fans några.. men en lite skilnad är att det kåstar 10kr för att vara på anime kvällen.. Det dära 10kr går till städnigen... men om du hjälper till att städa så behöver du inte batala 10kr...
När ni kommer betalar ni 10kr, sen om ni är kvar dagen efter och städar tills allt blir fint så får ni pängarna tillbaka när ni är på våg hem igen....
PS/// på min mig om jag missar något....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 1:54 am
vet inte om jag kan komma. Ska försöka dock, har aldrig varit på en av dina animekvällar x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 1:57 am
Dark Erica vet inte om jag kan komma. Ska försöka dock, har aldrig varit på en av dina animekvällar x3 Jo sant jag ahr aldrig set dig på några av mina anime kvällar... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 2:42 am
Dark Erica vet inte om jag kan komma. Ska försöka dock, har aldrig varit på en av dina animekvällar x3 Samma för mig. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 3:42 am
Dark Erica När var det jag såg dig sist?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 4:45 am
Nyaw, perfect. Den helgen behöver jag (förhoppningsvis <.<;; ) inte plugga till något särskilt heller. :B Så gott som 100% säkert att jag tittar förbi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 6:29 am
Trevligt trevlig... du kan ju släpa mid mig Rhin med för han håller vel inte till här?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 8:05 am
Little_Angel86 Dark Erica När var det jag såg dig sist? På J-cult. xD Alla glömmer att dom träffade mig där. D: rastaman också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 8:07 am
Förlåt måste bara nämna det. Hur gammal är du alt. att du inte bott här så länge.. Men kosta uttalas å men skrivs o. Samma sak med dubbelkonsonanter som kommer efter en kort vokal såsom Sett glömmer du ofta. Läs, ta lärdom så kommer du få ett fint svenska betyg ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 12:31 pm
Dark Erica Little_Angel86 Dark Erica När var det jag såg dig sist? På J-cult. xD Alla glömmer att dom träffade mig där. D: rastaman också. Kanse vr så ja.. jag mins att jag treffa dig mit första j-Cult...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 12:33 pm
Jalkazar Förlåt måste bara nämna det. Hur gammal är du alt. att du inte bott här så länge.. Men kosta uttalas å men skrivs o. Samma sak med dubbelkonsonanter som kommer efter en kort vokal såsom Sett glömmer du ofta. Läs, ta lärdom så kommer du få ett fint svenska betyg ^^. jag är 20år och lider av handikapet dyselexi.. deför skriver jag som jag skriver är ganska svårt att ändra på det helöa... jag har ig i svänska A och B.... biggrin /PS jag har bot i sverige i hela mitt live....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 4:35 am
Little_Angel86 Jalkazar Förlåt måste bara nämna det. Hur gammal är du alt. att du inte bott här så länge.. Men kosta uttalas å men skrivs o. Samma sak med dubbelkonsonanter som kommer efter en kort vokal såsom Sett glömmer du ofta. Läs, ta lärdom så kommer du få ett fint svenska betyg ^^. jag är 20år och lider av handikapet dyselexi.. deför skriver jag som jag skriver är ganska svårt att ändra på det helöa... jag har ig i svänska A och B.... biggrin /PS jag har bot i sverige i hela mitt live.... Oj, tough luck.Men isånafall gör du ytterst bra ifrån dig biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 1:24 pm
Jalkazar Little_Angel86 Jalkazar Förlåt måste bara nämna det. Hur gammal är du alt. att du inte bott här så länge.. Men kosta uttalas å men skrivs o. Samma sak med dubbelkonsonanter som kommer efter en kort vokal såsom Sett glömmer du ofta. Läs, ta lärdom så kommer du få ett fint svenska betyg ^^. jag är 20år och lider av handikapet dyselexi.. deför skriver jag som jag skriver är ganska svårt att ändra på det helöa... jag har ig i svänska A och B.... biggrin /PS jag har bot i sverige i hela mitt live.... Oj, tough luck.Men isånafall gör du ytterst bra ifrån dig biggrin jag ser det posetivt jag klarar alla andra ämnen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 8:02 pm
Dark Erica Alla glömmer att dom träffade mig där. D: rastaman också. Inte jag! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 11:23 am
Little_Angel86 Trevligt trevlig... du kan ju släpa mid mig Rhin med för han håller vel inte till här? Hai, får se om han har någon ork kvar när han återvänder från Thailand. :'3 Och ska lätt tvinga honom till gaia så fort han fixat internetz0r.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|