Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Virallinen AvatarAreena Keskustelu Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oletko kokeillut?
En, mutta aion
19%
 19%  [ 7 ]
En ja tuskin aionkaan
41%
 41%  [ 15 ]
Kyllä, mutta yksikerta riitti
16%
 16%  [ 6 ]
Kyllä, ja menen uudestaankin
11%
 11%  [ 4 ]
Kyllä, ja voitinkin jotain
2%
 2%  [ 1 ]
Huorausvaihtoehto
8%
 8%  [ 3 ]
Total Votes : 36

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 1:04 am

Kun tänne aina välillä ilmaantuu näitä 'Olen areenalla, äänestäkää!' threadeja, niin ajattelin, että on parempi jos ne on kaikki yhden otsikon alla.

Siis, jos olet areenalla, niin voit linkittää kilpa-asusi tänne. Myös kaikki muu aiheeseen liittyvä keskustelu sopii tänne hyvin. smile
PostPosted: Wed Sep 13, 2006 9:49 am

Mie olin siellä kerran. Ja pääsin top200:n joukkoon. surprised Soli kyl iso yllätys, kun miettii kuinka paljon siellä on sitä ykkösen ja kympin äänestystä ihan vaan sen takia, mikä on kiva avatari/tutun avatari/ruma avatari/pyydetty äänestämään/jne... Siis kaikkee muuta kuin todellista asukokonaisuuden arvioimista.

Mut voishan tuonne uudelleenkin joskus... Vaikka Wickedin perinteinen 'ilman housuja avatar'. 1000g ihan vaan siitä onnesta, että sais lukea niitä kommentteja! xD Juu juu, tiedän, olen kahjo.

Wicked
Captain

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Oct 02, 2006 3:49 am

Olen päättänyt kokeilla onneani. Tosin se tuleepi sinne vasta viikon päästä, mutta hyvä hyvä.

Ei sieltä mitään tule, mutta onpahan ainakin miula hauskaa...
PostPosted: Thu Oct 05, 2006 6:26 am

Riehuin viikon Gwen Stefanina, alko hyvin mut sit joku uppo-outo tuli väittään että kopioin hänen ideaa, en ymmärtäny yhtään mistä oli kyse mutta hyvin rupes suosio laskemaan ): en päässy ees 500 parhaan joukkoon mut olin aika tyytyväinen palautteeseen jota sain, joskus tulevaisuudessa uudestaan mrgreen

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100

Deltae

PostPosted: Fri Oct 06, 2006 4:23 am

Ite kokeilen varmaan piakkoin kans arenaa kunhan tunnin päästä saan noi SuperStar siniset lasit, niin mun perus avatari on periaatteessa valmis smile
PostPosted: Mon Oct 09, 2006 1:23 am

Noh nyt mut sitten löytää sieltä tällä nykyisellä avatarilla:

Clicka på kuvaa ja voteemaan ninja
User Image

Deltae

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Oct 09, 2006 2:28 pm

Äänestäkää minuaki hei? ninja
PostPosted: Mon Dec 25, 2006 10:23 am

Zeggo

EasyAsHacked

PostPosted: Tue Dec 26, 2006 12:46 pm

Ei ole kyllä käynyt mielessä tuonne meneminen, mutta eiköhän sitten kun pari Dreamavia saan ajallani toteutettua voisi kokeilla sitäkin... arvostelemassa kyllä käyn hyvin usein, välillä arvosteluni venyvät vähän turhankin pitkiksi, ärsyttäisi suunnattomasti olla sanomatta, mistä avassa pidän/en pidä ja vain ketjuvotettaa niitä biggrin

Nuo tyypit, joita tuntuu Gaiaan rekisteröityvän koko ajan, ärsyttävät ja ihmetyttävät Arenalla, tietääkö kukaan, mistä puhun?
PostPosted: Tue Dec 26, 2006 1:46 pm

Menisin mukaan, jos olisi kultaa ja kunniaa ja omaperäinen idea.

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

littlekillercat

PostPosted: Fri Dec 29, 2006 10:48 am

Emmie ole käynyt. Enkä ole ikinä aatellutkaan. Avani ei luultavasti miellyttäisi monenkaan silmää ^^'
PostPosted: Sat Mar 03, 2007 5:53 am

littlekillercat
Emmie ole käynyt. Enkä ole ikinä aatellutkaan. Avani ei luultavasti miellyttäisi monenkaan silmää ^^'

tunnet vaan jotain sälää siihen mä taas suunnittelen sen huolella sweatdrop kävin mä pari kertaa tuol ku olin niin sanottu "noob"

HellSing_ Angel[SM]

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 9:13 am

Kokeilen onneani taasen. Tällä kertaa ehkä rahtusen paremmalla menestyksellä... tosin se ei minulle siinä edes ole se tärkein vaan se että saa lukea mitä kaikkea ihmiset on sanonu. surprised
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 12:30 am

Pikku-Timppa
Kokeilen onneani taasen. Tällä kertaa ehkä rahtusen paremmalla menestyksellä... tosin se ei minulle siinä edes ole se tärkein vaan se että saa lukea mitä kaikkea ihmiset on sanonu. surprised

meen äänestää sua

HellSing_ Angel[SM]

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 5:37 am

Illnes_illusion
Nuo tyypit, joita tuntuu Gaiaan rekisteröityvän koko ajan, ärsyttävät ja ihmetyttävät Arenalla, tietääkö kukaan, mistä puhun?
No tosiaan! Tulevat joko Starter-vaatteissa tai sitten pukevat niitä 2g:n vaatteita päälleen ja sanoo että "Plz vote 10 for meh, I need goldz plz!!" tai että "Hey, I'm new! I thought it was cute, so I posted it here. Post only nice comments, please!"

Tekis mieli vetää virtuaalisesti turpiin.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces