Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Wat zou jij aan Gaia willen veranderen? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij iets aan Gaia willen veranderen?
  Jaaaaaaa ^^
  Neeeeeeee T^T
  KOEKJE!
View Results

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Fri Mar 26, 2010 4:29 pm
kittyocean
Dashinator
Lucky Mysterious
Mazzel surprised . Die dingen zijn gewoon 2 miljard waard!

Angelic Halo? 2M? veel meer...
Lowest Buy Now Price: 2,147,483,647g
Average Buy Price: 10,000,000g 0%

kitty... dan gaan de prijzen nog niet omlaag... dan gaan mensen items juist voor meer verkopen, om te zorgen dat zo nog geld hebben...

en dingen kunnen niet meer terug zoals eerst... er zijn een paar miljoen mensen, gaia heeft het geld nodig voor de elektriciteits kosten/serverkosten/werknemers/onderhoud/wat dan ook


Ik denk dat de prijzen wel zullen dalen. Het is namelijk supply and demand. De supply is er en nu is ook de demand er, omdat men genoeg gold heeft. Als je per dag maar 100 gold kan verdienen, ga jij dan nog sparen voor een item van 500k? (Bijna) niemand, dus als men hun spullen wil verkopen, moet de prijs wel omlaag.

En ja, cash is om te zorgen dat Gaia nog bestaat...

na een tijdje gaan de prijzen omlaag ja...

en wat cerinth zegt is best mogelijk... daarom kunnen ze het nu niet echt meer veranderen... of ze moeten het langzaam laten veranderen

En gaia doet wat ze kunnen (heb ik gehoord) maar ze hebben het geld nodig  
PostPosted: Sat Mar 27, 2010 4:17 am
Wat wil je, met zoveel leden. Die servers kosten klauwen met geld!

En tja, de marketplace instorten.... kijk eens naar Neopets, hoe het daar is. Belachelijk hoge prijzen... omdat men ook belachelijk makkelijk aan gold kan komen.

Ik heb een Neopets Bank Account en ik verdien 1000 NP per dag met enkel interest. Al het eten is gratis te verkrijgen... dus mijn Bank Account groeit alleen maar... Ik kan idioot dure dingen kopen.... maar heb niets te kopen XD

Ik denk dat Cerinth een punt heeft, maar ik denk persoonlijk niet dat het zo zal gaan. Het is een mogelijke uitkomst/gevolg.... maar als het langzaam gebeurd, merken de meeste gebruikers/spelers er weinig van XD  

kittyocean
Captain


cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200
PostPosted: Sun Mar 28, 2010 1:02 pm
ik baseerde mijn idee op het marxisme (beter bekend als comunisme) dus daar klopt ook niet alles van, maar als ik zo kijk naar de manieren waarop de rijke mensen geld verdienen, denk ik dat het (ruw) zo zal gaan. het probleem is, willen ze een halve revolutie op de marketplace verkomen, moeten ze echt een paar onterechte bans geven. om onze rijke kapitalistische te**********s tegen te houden. cash kunnen ze helaas niet weghalen, ze moeten de servers toch omhoog houden, tenzij jullie veel zin hebben in een pokkezooi aan spam

zal ik toch later iets gaan doen met aandelen en economie? biggrin  
PostPosted: Sun Mar 28, 2010 1:56 pm
Ik denk eigenlijk dat ze stiekem al bezig zijn met het één en ander veranderen. En inderdaad langzaam, zodat niemand het merkt.

Maar het is echt vaaaaag nu. Sommige items kunnen binnen een dag echt omhoog schieten als een malle.
 

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 29, 2010 8:25 am
cerinth
ik baseerde mijn idee op het marxisme (beter bekend als comunisme) dus daar klopt ook niet alles van, maar als ik zo kijk naar de manieren waarop de rijke mensen geld verdienen, denk ik dat het (ruw) zo zal gaan. het probleem is, willen ze een halve revolutie op de marketplace verkomen, moeten ze echt een paar onterechte bans geven. om onze rijke kapitalistische te**********s tegen te houden. cash kunnen ze helaas niet weghalen, ze moeten de servers toch omhoog houden, tenzij jullie veel zin hebben in een pokkezooi aan spam

zal ik toch later iets gaan doen met aandelen en economie? biggrin


Het was ook een zeer interessant punt en goed onderbouwd. Het is ook inderdaad een mogelijke uitkomst. Ik baseerde mijn visie meer op gevoel en ervaring. Men klaagt heel snel dat ze weggaan, maar komen toch weer terug XP

De kerst actie was een middel om de inflatie tegen te gaan, maar heeft niet echt gewerkt. Mensen gingen items van 2 gold kopen en doneerde dat.

Over inflate gesproken... in de afgelopen 3 dagen heb ik bijna 5 Langer the Dragons gekregen... huidige waarde - 1 gold.

Iemand interesse??  
PostPosted: Sat Apr 03, 2010 1:30 pm



Ik zou graag een soort van booty grab limiet zien, maar de meeste mensen zijn daar fel tegen..
Waarschijnlijk omdat het hun belangrijkste bron van inkomsten is. :3

 

miss twinkle toes 001


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 04, 2010 11:09 am
miss twinkle toes 001



Ik zou graag een soort van booty grab limiet zien, maar de meeste mensen zijn daar fel tegen..
Waarschijnlijk omdat het hun belangrijkste bron van inkomsten is. :3



Van mij nu ook XD Al geef ik bijna niets uit XD  
PostPosted: Mon Apr 05, 2010 1:01 pm
ik heb goed nieuws voor jullie, ze hebben tijd tussen de glows (het moment waarop de vissen geld loslaten.) grondig verlengd, vroeger duurde het bij 2/3 uur voor die vissen geld loslieten nu 3.5/4, met sommige vissen is de tijd (geloof ik) zelfs verdubbeld. nu is het nog maar wachten op mijn voorspelling en een communistische doorbraak op gaia  

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Mon Apr 05, 2010 10:51 pm
cerinth
ik heb goed nieuws voor jullie, ze hebben tijd tussen de glows (het moment waarop de vissen geld loslaten.) grondig verlengd, vroeger duurde het bij 2/3 uur voor die vissen geld loslieten nu 3.5/4, met sommige vissen is de tijd (geloof ik) zelfs verdubbeld. nu is het nog maar wachten op mijn voorspelling en een communistische doorbraak op gaia

waarschijnlijk niet... er was voor bootygrab toch ook geen communistische doorbraak en het gaat niet helemaal weg... en het lukt sowieso bij de meeste items niet om het bedrag omhoog te gooien...  
PostPosted: Tue Apr 06, 2010 2:18 am
maar als de winst vanuit het aquaruim gereduceerd wordt, gaan ze mischien weer ouderwets marketplace kopen en verkopen. ik begin me wel af te vragen hoeveel geld er via booty grab in omloop word gebracht, ik denk dat het gaat om miljarden. ze zouden luxere items in shops moeten stoppen, zoals in runescape, op die manier ga je inflatie goed tegen aangezien het geld daar vernietigd word, omdat je ze op de marketplace voor goedkoper verkoopt  

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 5:20 am
Ze hebben toch al die dernier cri ofzo? Als ze daar nou eens leuke items in zouden hebben... Sommige kun je echt niets mee!  
PostPosted: Tue Apr 06, 2010 9:33 am
door die booty grab verandering gebeurt er weinig, veel mensen hebben het niet eens door... er komt geen gigantische inflatie door dit  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 12:29 pm
Het is ook niet de bedoeling dat er inflatie volgt XD juist deflatie XD  
PostPosted: Wed Apr 07, 2010 1:22 pm
gebeurt ook niet... het gaat gewoon door zoals het ging...  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 9:30 am
Zoiets merk je ook niet meteen XD Kost minimaal een maand XD  
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum