Welcome to Gaia! ::

Poland on Gaia Guild

Back to Guilds

Pierwsza polska gildia na GaiaOnline 

Tags: Polska, Poland, Polish, polski 

Reply O Nas... (czyli poznajmy sie lepiej :) )
asantir Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kjebab czy kebab?
kjebab!
28%
 28%  [ 2 ]
kebab
42%
 42%  [ 3 ]
kaszankja!
28%
 28%  [ 2 ]
Total Votes : 7

asantir

PostPosted: Sat Nov 14, 2009 3:07 am

Imie: Martyna, lecz ZDECYDOWANIE wolę, gdy mówić do mnie per asa, as, asan, asantir
Miasto: Wojenna Piła (proszę sobie przetłumaczyć xD)
Hobby/Zainteresowania: wyjdzie w praniu.
Ulubione: jack daniel's & sprite i "pepisy" ^^ *ścisku*

to ja, kilka miesięcy temu, teraz włosy mam dłuższe i czerwone.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

mam nadzieję, że nie zakładałam już kiedyś tematu.

studiuję pedagogikę, obecnie od ponad miesiąca nie chodzę na zajęcia, bo choruję, drugi tydzień siedzę w szpitalu i przypomniałam sobie o gai. ^^

(ps, wyjaśni mi ktoś, czemu nie chce mi sie zdjęcie pokazać? sad )
PostPosted: Sat Nov 14, 2009 6:10 am

Czy masz sam link zamiast zdjęcia? Można to zmienić w ustawieniach konta. Dla bezpieczeństwa z definicji nie wyświetlają rysunków, ale możesz wybrać, czy chcesz, czy nie.

Olania

Dapper Conversationalist

asantir

PostPosted: Sat Nov 14, 2009 6:40 am

zmieniłam, zobaczę czy zadziała. skąd masz takie fajowe rzeczy do akwarium? smile też chcę pingwinka ^^
PostPosted: Sat Nov 14, 2009 6:48 am

Jakby to powiedzieć... Ze sklepu.

A dokładnie - z Marketplace.

Olania

Dapper Conversationalist

asantir

PostPosted: Sat Nov 14, 2009 6:53 am

szkoda, myslałam, że można gdzieś upolować xD

dawno mnie tu nie bylo i się wiele zmieniło, większości nie ogarniam. np tego zomga
PostPosted: Sat Nov 14, 2009 6:57 am