poll for the polls' sake |
******** the polls' |
|
100% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 9 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 11:25 am
Ge mig tips på snygga items under 100k ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 11:51 am
Vill du att det skall vara MC, EI, guldaffärgrej eller något annat? Skall den ha många poser eller inte? (jag brukar försöka få många items i en) Gulligt? Färggrannt? Sjukt? Läskigt? Sexigt? Mörkt? Ljust? Tufft? Vackert? Stiligt? Roligt? Konstigt? Skall det vara kläder eller grejer?
Finns rätt många saker liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 11:56 am
Mikusagi Vill du att det skall vara MC, EI, guldaffärgrej eller något annat? Skall den ha många poser eller inte? (jag brukar försöka få många items i en) Gulligt? Färggrannt? Sjukt? Läskigt? Sexigt? Mörkt? Ljust? Tufft? Vackert? Stiligt? Roligt? Konstigt? Skall det vara kläder eller grejer?
Finns rätt många saker liksom. nåt item du tkr är snyggt jag har liksom slut på ideér
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:04 pm
Men har vi inte olika smak då?
Elegant Black Satin-grejerna är rätt snygga. Gift of the Goddess och Gift of the Gods kan vara trevligt att ha. Kitty Slippers är gulliga :3 Ribbon Luv Sleeves har jag ett par, en vet ju aldrig när en kan behöva färg x på armarna. Pink Uchiwa Fan... Magical Girl...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:08 pm
Jag tror han är mer av den läskiga sorten.. *Kollar på Rezzzis avatar* Jupp, en aning läskig xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:09 pm
Mikusagi Men har vi inte olika smak då?
Elegant Black Satin-grejerna är rätt snygga. Gift of the Goddess och Gift of the Gods kan vara trevligt att ha. Kitty Slippers är gulliga :3 Ribbon Luv Sleeves har jag ett par, en vet ju aldrig när en kan behöva färg x på armarna. Pink Uchiwa Fan... Magical Girl... skriver upp... tack.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:13 pm
Vi postade nästan samtidigt, det måste ha varit på sekunden innan det blev 12.09 xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:15 pm
Cassandra G Varcolaci Vi postade nästan samtidigt, det måste ha varit på sekunden innan det blev 12.09 xD jag ville ju vinna ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:22 pm
Ähhh attans då, jag får se till att vinna nästa gång istället ^^''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:24 pm
Cassandra G Varcolaci Ähhh attans då, jag får se till att vinna nästa gång istället ^^'' *leker japansk mästare* if you can snatch this out of my hand you are a true fighter *håller upp ett mariekex*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 13, 2009 7:23 am
Red Paper Crown Flower on my Head Pink Scott Shirt Scott Coat Sporran Holly Jolly Socks Red Kilt Scott Shoes Trap Jaw Shadow Spirit Red Tartan Elftech Gloves G-BOT MoMo the Monkey Used Chainsaw
A+ items.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 13, 2009 8:10 am
Rezzzi Cassandra G Varcolaci Ähhh attans då, jag får se till att vinna nästa gång istället ^^'' *leker japansk mästare* if you can snatch this out of my hand you are a true fighter *håller upp ett mariekex* Hahaha xD Den går ju sönder om jag försöker..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|