|
|
szlag? |
Oi |
|
13% |
[ 2 ] |
Ożby |
|
26% |
[ 4 ] |
Uj |
|
20% |
[ 3 ] |
Tutaj wstawić megalomańskiego pana G. ;d |
|
40% |
[ 6 ] |
|
Total Votes : 15 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 10:47 am
Chcę sobie kupić nową komórkę, ale nie znam się na telefonach, więc poradzcie mi jakiś fajny model. Nie chce Nokii! Nienawidzę ich evil mam Siemensa M55, z takimi fajnymi, czerwonymi diodami po bokach i one tak migają i mrugają i ojeju jej, ja chce diody whee No ale ogólnie... Wątpię, aby były jakieś inne, fajne telefony z diodami, szkoda... Nie chcę niczego wypaśnego, wystarczy ze będzie miał mp3, i duzo miejsca na te mp3, to taka podstawa. No więc, jakies pomysły?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 10:53 am
Ja nie mam w ogóle komy, to raczej też nie znam się na modelach. Widziałaś motorole razr 2 ? Mi się podoba biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 11:30 am
ja kupilam se niedawno nowy, bo byl rozowy biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 11:46 am
ja ma nokię... z klapką, bo zawsze taki chciałam... taki czerwony... emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 12:08 pm
sony ericson czy jakos tak xD k850 ma karte pamieci wiec mozesz jebnac sobie 1 gb (karta 25 zl kosztuje wiec maly wydatek) ma fajne bajery fajny glosnik wiec dobrze slychac ogolnie polecam ;] ja sam mam tego LG ke970 shine tego co na teledysku bass huntera jest ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 12:27 pm
Zeberka, nie płacz. Nokia nie jest zła, ja po prostu nie lubię tych telefonów sweatdrop Bardzo... Łoj, ludzie... W sumie to koleżanka też mi radziła, żebym sobie jakiegoś Ericssona kupiła. I tak najwcześniej w poniedziałek dorwę się do nowego, więc macie czas na dobre rady rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 2:20 pm
ja mam samsunga z400.
i jest super.
tylko trzeba kartę pamięci dokupić, żeby więcej miejsca było na zdjęcia, muzykę itp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 12:46 am