Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
meet the spartans -.-

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

men har du typ kul elle?!
ja det har ja typ'?!
23%
 23%  [ 3 ]
ja nåt fel me de elle'?!
30%
 30%  [ 4 ]
meh får man inte ha kul elle'?!
7%
 7%  [ 1 ]
hallå ja har jämt kul?!
7%
 7%  [ 1 ]
a**å gå o ha kul själv rå?!
30%
 30%  [ 4 ]
Total Votes : 13

charity lol

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 2:21 am

Ni som har sett den..var det verkligen roligt? eller förstörde dom bara 300?

..förresten här kan ni spartaniza' er själva! xD
PostPosted: Tue Mar 25, 2008 3:00 am

Jag vill se den filmen! X3

HolyCheesus

fixfax

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 3:13 am

Vadå "förstörde"? Det är väl meningen, det är ju ändå pardodi på den. Är väl lite från andra filmer med.
PostPosted: Tue Mar 25, 2008 3:52 am

Den är hmm ganska kul men endå .... rolleyes

Skojigt när dom drar fram en blue screen xD så han får en arme på miljoner xD

jonge

charity lol

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 4:04 am

fixfax
Vadå "förstörde"? Det är väl meningen, det är ju ändå pardodi på den. Är väl lite från andra filmer med.

jag tycker själv att det är kul, men det är många som säger att dom förstörde filmen eller 'mobbar' alla andra xD
PostPosted: Tue Mar 25, 2008 4:27 am

vill se, vill också se Superhero movie

Wilibald

LostWithin

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 4:56 pm

Vill se den. Tycker inte direkt att man kan förstöra en film genom att göra en parodi på den. Plus att det var ju inte det enda som parodieras i filmen.

Matrix är ju till ex. parodierad i scary movie men jag tycker inte att den är sömre för det.
PostPosted: Tue Mar 25, 2008 5:11 pm

LostWithin
Vill se den. Tycker inte direkt att man kan förstöra en film genom att göra en parodi på den. Plus att det var ju inte det enda som parodieras i filmen.

Matrix är ju till ex. parodierad i scary movie men jag tycker inte att den är sömre för det.

Gud vad du är negativ hela tiden <.<

jonge

Svea Viking
Crew

PostPosted: Wed Mar 26, 2008 12:11 pm

jag har sett den, och jag tycker den är grymt bra! de har absolut inte förstört 300, bara gjort en roligare verion! xD
PostPosted: Wed Mar 26, 2008 1:38 pm

jonge
LostWithin

eekh? hon sa faktist att hon inte tyckte nåt illa om det...så det måste betyda att du gör det..o det måste betyda att du är negativ!! >XD

charity lol

LostWithin

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 5:22 am

Kaito-Tena
jonge
LostWithin

eekh? hon sa faktist att hon inte tyckte nåt illa om det...så det måste betyda att du gör det..o det måste betyda att du är negativ!! >XD

Haha va? smile Nä jag kan inte tänka mej att det skulle kunna tolkas negativt. Inte för att jag skrev "HAHAHAH zomg jag älskar den!" Men det va ju inget negativt iaf. Jag till och med försvarade den juh :3
Edit: plus att vadå "hela tiden"?
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 6:34 am

Svea Viking
jag har sett den, och jag tycker den är grymt bra! de har absolut inte förstört 300, bara gjort en roligare verion! xD

Nbasterd

Scouten_The_Angel

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 7:19 am

princess_nour
Svea Viking
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff