|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 11:14 am
Jag har inga lektioner imårrn, för det ska vara lucia och sen lussejakt. Sen slutar jag. Skönt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 11:29 am
vi vann inte en ända lussejakt, vi som hade så många pluggisar ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 11:30 am
jäkla fagott!! jag börjar 12.00 med tyska imorrn....fan va lotto du är rezzzi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 11:33 am
DaDavidov The Terrible! jäkla fagott!! jag börjar 12.00 med tyska imorrn....fan va lotto du är rezzzi du ska inte klaga! jag har samhäll, matte och historia! (tror jag)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 11:42 am
jag klagar inte, jag bara konstaterar att rezzzi har ett sjönt chema och att fagotter är svåra att spela på. och... Ich denke, daß jeder mir ihr ganzes Gold, Silber und andere kostspielige Metalle geben sollte! Und gerade so Sie wissen, ordne ich an allen an und Sie saugen am Bilden herauf merkwürdig und lange Wörter und auf Elektronishe Datenverarbeitungeanlagen. juste!!! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 11:47 am
Svea Viking DaDavidov The Terrible! jäkla fagott!! jag börjar 12.00 med tyska imorrn....fan va lotto du är rezzzi du ska inte klaga! jag har samhäll, matte och historia! (tror jag) vi kan helt enkelt konstatera att jag är en bättre människa än er två. (J/K ni är inte sämre ni är mkt sämre xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 12:05 pm
det må hända men jag förstår inte vad det har med saken att göra. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 12:24 pm
DaDavidov The Terrible! jag klagar inte, jag bara konstaterar att rezzzi har ett sjönt chema och att fagotter är svåra att spela på. och... Ich denke, daß jeder mir ihr ganzes Gold, Silber und andere kostspielige Metalle geben sollte! Und gerade so Sie wissen, ordne ich an allen an und Sie saugen am Bilden herauf merkwürdig und lange Wörter und auf Elektronishe Datenverarbeitungeanlagen. juste!!! stressed precis vad ja skulle säga! o:(not)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 12:25 pm
är inte lucia den 13? imorron är det ju bara den 12 confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 12:29 pm
Wilibald är inte lucia den 13? imorron är det ju bara den 12 confused eller hur! du måste ha tagit fel datum! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 12:49 pm
o jag som ska jobba till 22 imorgon! crying *avis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 2:29 pm
lussejakt? va jagar ni då? lussekatter? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 9:31 pm
LostWithin lussejakt? va jagar ni då? lussekatter? xd ne, lärarna hittar på extremt svåra och kluriga frågor om lite allt möjligt, de kan vara tll exempel att hitta hela talet "pi" till hur många gatlycktor finns det på blomstervägen i kolbäck xD
sen finns det massor av frågor som i princip ingen kan, för att de är typ personliga frågor om lärarna :B
riktigt roligt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 12:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 4:56 am
Svea Viking Wilibald är inte lucia den 13? imorron är det ju bara den 12 confused eller hur! du måste ha tagit fel datum! xDnej det är inte fel men vi hade det idag bara för att musikläraren ska operera sig imårrn och han behövdes...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|