Tajuutsääää? |
no e. |
|
63% |
[ 21 ] |
todellakiii : )) |
|
36% |
[ 12 ] |
|
Total Votes : 33 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 12:13 pm
minä, killan luultavasti epäaktiivisin jäsen, tulin tänne kysymään josko joku fiksu selittäisi mulle nämä kehittyvät kamat.
siis täh, esim se jääneliö pora ice on samanlainen vaikka se olisi se pora ice tai pora ice 2nd generation. ja mistäs se ihana jääkarhunpoikasen näköinen tulee? en tajua. ja miks toinen generation on kalliimpi jos kerta se eka kehittyy kumminkin (vai kehittyykö?)
outoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 9:56 am
on vaan sellainen tunne että jätän nuo itemit väliin. en ehkä sitten vain tajua muuta kun, että nyt tuli kamalasti lisää gaialemmikkejä ja vähässä ajassa. en osaa muutenkaan hankkia gaia-cashiä. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 1:41 am
I'll be your dream Minusta aika turhia nuo on >__> en ole ittekkän kovin ymmärtänyt nuita, mutta ihan sama ninja
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 5:59 am
Olen kuullu niistä mutta en tiedä niistä mitään. Kai ne kulkee jotai evoluutiota.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 12:27 pm
Siis juu. :3
Evoluutioelukat vanhenee - niiden muoto muuttuu ajan myötä. Eli jos ostat vaikka nyt fausto's bottlen... oliskohan se nyt gen 3, niin equippattuna se näyttää tyhjältä pullolta. Parin viikon päästä siinä pullon sisällä on pilvi. Pari viikkoa siitä eteenpäin se pilvi on päässyt ulos. Ja siitä vielä pari viikkoa, niin se on sellainen pörhöinen puudeliotus.
Gen 1 (eli 1. sukupolvi) tarkoittaa niitä jotka ovat pisimmällä evoluutiossa, gen 2 olisi seuraava - eli kun gen 1 on pörrönen puudeliotus, niin gen 2 on hassu pilvi.
... en muuten osaa selittää mitään. :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 2:02 pm
Joo, noin mäkin sen näen.
Rasittavaa rahastusta ovat, enkä tiiä onko ne ny niin kivan näkösiäkään... Tosin en oo vaivautunut seuraamaan niitä eri evoluutiovaiheitakaan... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 3:17 am
Miu ostin ekat genit silta varalta etta joskus tahtoisinkin yhden. :P
So far pidan muutamasta - fausto's bottlessa on kivat varit, herme's moon on ylipaatansa natti ja spore on myos kiva.
Ne loput on nyt vahan niin ja nain. vaikeita sovittaa avatariin. s:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 17, 2007 2:10 am
wic on vaan sellainen tunne että jätän nuo itemit väliin. en ehkä sitten vain tajua muuta kun, että nyt tuli kamalasti lisää gaialemmikkejä ja vähässä ajassa. en osaa muutenkaan hankkia gaia-cashiä. domokun Hyvä etten ole ainoa. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 7:00 am
hmm siis.. jos ostan ekan sukupolven pora ice-hommelin, kehittyykö se jääkarhuksi joissain viikoissa? mitäs järkeä siinä on että eri sukupolvet ovat eri hintaisia jos niistä loppujen lopuksi tulee kaikista samanlaisia ennemmin tai myöhemmin?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 7:49 am
Jeps, oikein~
Ensimmäiset genit ovat kalliimpia, koska niitä ei saa enää kaupasta (esim. nyt naporaa saa kaupasta vein gen 4:na, luulen). Jotkut vaan nyt tykkää kuluttaa sen 50k lisärahaa, että saavat nopeammin sen jo evolvoituneen otuksen. Vaikka itse kyllä ostaisin sen halvimman... razz Pari viikkoa sinne tai tänne.
Justiinsa oli muuten announcementeissa, että sitten kun se itemi on saavuttanut lopullisen muotonsa, niin kaikki vaiheet on equipattavissa. /ok
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 10:58 am
juupa juu... Ei nuo kiinnosta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 01, 2008 3:31 am
Tentachu Onis Justiinsa oli muuten announcementeissa, että sitten kun se itemi on saavuttanut lopullisen muotonsa, niin kaikki vaiheet on equipattavissa. /ok I'll be your dream Eli se ois ihan sama oottaa, että joku item on käynyt koko evoluution loppuun. Pääse halvemmalla >__> tyhmät adminit.
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 5:37 pm
no... nämähän on siis tehty melko paljolti gaialaisten omien pettien mukaan... eiköhän niitä tule syyttämään... xD
Ja ihme laihan ruikula my little ponyn sain siitä fausto's bottlesta... o_O Miksei se ole pulska?! Pulskat my little ponyt on paljon hienompia. ;o; En hyväksy!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 1:30 am
MEIKÄ EI OO ITEKKÄÄ IHA PERIL NOIS ASIOIS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 3:19 am
Mielipiteeni näistä on todella jakautunut. Hermes' Moon... Älyttömän kallis, jos cashilla ostaa. Ihan hieno kylläkin, ehkäpä ostan sen joskus kullalla. Ihmettelin itse tuota samaa, että miksi nuo "2nd, 3rd, 4thrd genit" on halvempia. Mutta juu. Ihmiset ovat kärsimättömiä.
Lisäksi tuntuu että nämä evoluutiokamat vie kaiken huomion MC:iltä. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|