|
|
Tyylisi? |
Muodin mukainen, ainakin yritän |
|
1% |
[ 1 ] |
Gootti |
|
3% |
[ 2 ] |
lolita-röyhelöt <33 |
|
0% |
[ 0 ] |
punk tai hevirok |
|
16% |
[ 9 ] |
Naapurintyttö |
|
1% |
[ 1 ] |
"Normaalisti" |
|
37% |
[ 20 ] |
Joku muu |
|
37% |
[ 20 ] |
|
Total Votes : 53 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 9:17 am
Miten pukeudut? Siis oikeessa elämässäs. Minä pukeudun aika normaalist (vaikka ite sanon ettei normaalia oo olemassakaan xD), yritän kyllä seurata muotia vähäsen ja sillee. Kuitenkin päävärinä yleensä musta, esim. housut musta ja paita liila. Tahtoisin kuitenkin enemmän goottivaatteita, ku ne on niin söpöjä! Käyn aina joskus hesan kenkä marskissa, sieltä löytyy aivan ihania goottikenkiä. Ainakin ennen aina on löytynyt, kävin siellä viimeks aika kauan sitten ehkä noin 2-3 kuukautta sitten. Loilta vaatteetkin on aika ihania. Tosi söpöjä. <3 Eli kerro miten pukeudut! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 12:09 pm
Riippuu kelistä.
Talvella ei voi nahkatakkia käyttää kun son keinonahkaa ja se tuhoutuis.
Ömm... ei siinä muuta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 12:29 pm
Pohdinta. :o
Tyyli? Mikä tyyli? Miulla on vaatteita jokaisesta lohkosta. Muodikkaista vaatteista goottisexyihin korsetteihin ja takaisin päin lämpöisen nörttisiin fleece-paitoihin. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 3:16 am
pukeudun pelkästään mustaan, punaiseen ja valkoiseen. seuraan muotia (en katumuotia kuitenkaan), ja saatan ottaa siitä vaikutteita. vaihtelen tyyliä pikkutyttömäisestä femme fataleen, taidelesboon ja "vitsit soitan rokkii"-tyttöön. olisi hienoa jos olisi rahaa vaatteisiin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 7:51 am
Pukeudun aika tavallisesti. Mustia t-paitoja on kaapissa aikamoinen läjä, joten musta taitaa olla se pääväri pukeutumisessani. Ulkona sitten käytän mustaa nilkkapituista nahkatakkiani ja maihareita, joista kaverit vinoilevat. xp Kaikkein kylmimmillä säillä laitan joko vihreän villakangastakkini tai ison toppatakkini jonka hupussa on karvareunus jee...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:14 am
jahah, no en minä mielestäni kuulu mihinkään erityiseen lohkoon. Tai ainakaan en pysty itseäni mihinkään lajittelemaan. jos menen vaateostoksille minulla on tietenkin omat kriteerini, niin kuin kaikilla muillakin. Olen itseasiassa aivan järkyttävän ronkeli vaateasioissa, vaikka periaatteessa minulle kyllä käy kaikki mikä tuntuu ja näyttää hyvältä päälläni.
+ erityisesti pidän pitkähihaisista paidoista ja raidoista. myös kaikki hienot rocktyyliset painatuskuviot (erityisesti kitaristit :3) paidoissa on ok, mutta kaikki muut kuvat eivät sitten käykkään. poikamaiset vaatteet ovat hienoja.
- en tykkää hameista enkä muista ylimääräisistä rimpsuttimista, mitä roikkuu puntin suusta tai paidan helmasta tai ties mistä. Jos paidassa on V-aukko niin ehdoton EI. Kaikille pastelli väreille EI, sillä olen muutenkin niin kalpea etteivät ne sovi päälleni.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 9:13 am
Pukeudun mustaan, käytän maihareita, ketjuja, nahkarojuja ja pitkää takkia. (ja pitkiä hiuksia) Joksikin hevariksi voisin itseni luokitella, jos luokitella pitäisi. Ainakin tutut sanovat minua hevariksi.
---

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 9:38 am
Olen luokittelemattomissa. Musta ja punainen ovat turvallisia värejä.
Onhan noita vaihtoehtogoottilolitaernurytkyjä ja sitten farkkuja ja t-paitojakin, miten sen nyt sitten määrittelisi...
...mukautuva? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 11:13 am
Vaihtelevaa, töissä tietty pukukoodin mukaan business casual, muuten farkkuja, lyhyitä ja pitkiä gootti- ja muitakin hameita, t-paitoja, villapaitoja, vakosamettihousuja, jakkuja, mitä nyt kaapista mukaan sattuu.
Väreinä erityisesti musta, vihreä ja ruskea. Violettiakin on eri sävyissä aika paljon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 6:24 am
Haha, no siis, mun mielest emo-tyyli on aika siisti mut mä koitan kuiteski olla nii omaperäne ku mahollist. Jote emt, omaa esimerkkiä seuraan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 7:46 am
||Sell, and I'll sell your memories For fifteen pounds per year||
En osaa luokitella itseäni ainakaan mihinkään pollissa mainittuun vaihtoehtoon ja rehellisesti sanottuna haluaisikaan, joten pieni kuvaus lienee paikallaan.
Mustaa, valkoista ja punaista - raidallisia ja ruudullisia plus sitten yksivärisiä vaatteita, samat värit kuitenkin lähes kaikessa. Poikkeuksia on vähän ja vaaleanpunaista en melkeinpä voi sietää. Rakastan koulupukuja ja variaatioita niistä, joten vaatekaapistani löytyy paljon kauluspaitoja, liivejä niiden päällä sekä vekki- ja ruutuhameita, ne ovatkin sitten lähes jokapäiväistä pukeutumista. Jos en koulupuku-kaltaiset vaatteet päällä ole, minulla on joko todella mustavalkoraitainen tai punamusta asu. [MATCH-O-HOLIC] Harvoin käytän farkkuja ja ainoasta kahdista farkuistani toiset ovat punaiset ja toisissa on kangasmerkkejä. Housujen kanssa käytän lähes aina henkseleitä. Ja kissankorvia käytän koulussa myös ja talvella tulee kaikkien edellämainittujen päällä käytettyä kissankorvahupparia.
||But just the good days||
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 11:16 am
pukeudun milloin mitenkin. ostan paljon vaatteita kirpparilta. saa halvemmalla. lähiaikoina olen pitänyt koulussa ainoastaan mustia vaatteita, koska niitä minulla on niin paljon ja ne ovat lämpimiä. poikien paidat ovat hienompia mitä tyttöjen. olen ihan hulluna kaulapantoihin ja käytän niitäkin koulussa (ja gaiassakin). en suostu pitämään vaatetta, jos kangas tuntuu ihoa vasten epämiellyttävältä! farkuista en ole koskaan oikein pitänyt. mekkojakin pidän aika harvoin, paitsi kesälomalla. ulkovarusteisiini (tällä hetkellä) kuuluu pitkä, musta takki, mustat hanskat ja harmaa, pörröinen kaulaliina, jonka olen nimennyt Kissapojaksi. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 5:58 am
Tyylini on erittäin sekava. Yhtenä päivänä saatan näyttää raskaanluokan metallistilta ja seuravaana päivänä minulla on pinkki röyhelömekko. Pidän vaatteiden tekemisestä, mutta siihen ei ole aikaa yleensä, joten ostan vaatteeni lähes aina kirpparilta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 12:46 am
Itse pukeudun normaalisti, ainakin omasta mielestä.. Vaikkakin kommentteja on moneen otteeseen tullut. stare En tykkää yhtään että mua nimitellään japsiksi kokoajan.. Tjaa-a, mistäköhän sekin sit johtuu? Ei ainakaan pärstästä tai vaatteista, saati musiikistakaan nykyään.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|